مقایسه هزینه و سهم بازار قطار و هواپیما و پیشنهاداتی برای ایران
به گزارش پرتال حمل و نقل به قلم محمدرضا ابراهیم پور ، در سالهای اخیر و بهویژه پس از همهگیری کرونا ، تغییراتی در ترجیحات مسافران و ...
به گزارش پرتال حمل و نقل به قلم محمدرضا ابراهیم پور ، در سالهای اخیر و بهویژه پس از همهگیری کرونا ، تغییراتی در ترجیحات مسافران و ...
به گزارش پرتال حمل و نقل ، صنعت هوانوردی در نحوه رویکرد خود به تمیز کردن هواپیما به طور قابل توجهی تکامل یافته است و از روشهای دستی به سمت ...
به گزارش پرتال حمل و نقل به قلم خلیل الله معمارزاده ، در این بخش ، اگرچه از «درآمد» سخن میگوییم ، اما در عمل یکی از بالاترین پتانسیلهای ...
به گزارش پرتال حمل و نقل به قلم خلیل الله معمارزاده ، در ساختار هزینهای یک شرکت هواپیمایی در ایران ، پس از بخشهای تعمیر و نگهداری و سوخت ، ...
در فضای ایران ، دسترسی مستقیم به هواپیماهای نو تقریباً مسدود است و از دیدگاه مدیریت دارایی نیز کسب هواپیماهای زیر ۷ سال عقلایی نیست و لذا برنامهریزی استراتژیک ...
به گزارش پرتال حمل و نقل ، این گزارش به بررسی ظرفیت ها و فرصت های اقتصادی استان اصفهان در چارچوب کریدور بین المللی شمال – جنوب (INSTC) می پردازد . کریدور ...
در ایران ، با توجه به محدودیتهای جدی در منابع مالی ، قیمت سوخت یارانهای ، تعداد محدود ناوگان و میانگین سنی بالای هواپیماها ، در عمل و بهطور طبیعی راهبرد غالب در ...
به گزارش پرتال حمل و نقل به قلم خلیل الله معمارزاده ، برای ارائه چارچوبی جامع در حکمرانی درآمدی مدلهای اقتصادی فرودگاهها و چگونگی تفکیک یا ...
به گزارش پرتال حمل و نقل به قلم محمدرضا عبدالرحیمی ، در سال گذشته صنعت هوانوردی دنیا اعزام و پذیرش بیش از ۹.۵ میلیارد نفر مسافر و ارسال و پذیرش بیش از ...