در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه مجمع عادی سالانه شرکت فرودگاه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه مجمع عادی سالانه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در استماع گزارش هیات مدیره و رسیدگی به صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد .

    جلسه مجمع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حضور اعضای مجمع به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد .

    در این جلسه پس از ارائه گزارش هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توسط سیاوش امیرمکری ، مدیرعامل این شرکت ، شهرام آدم نژاد ، نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور مجامع از اقدامات این سازمان به ویژه در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد .

    وی همچنین به اهمیت ایجاد نظام و چارچوبی برای بازتاب ارزش‌های ایرانی و اسلامی بر اساس فرهنگ و تاریخ هر منطقه در طراحی و ساخت فرودگاه‌ها به عنوان مسئولیت اجتماعی بخش حمل و نقل هوایی کشور تاکید کرد .

    جلسه مجمع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی در بررسی عملکرد این سازمان در سال ۱۳۹۸ و رسیدگی به صورت‌های مالی در حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی ، وزارت امور اقتصاد و دارایی ، سازمان برنامه و بودجه ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سازمان حسابرسی و اعضای هیات مدیره شرکت در مورخ۲۴ شهریور ماه برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    فرودگاه شهید اشرفی به‌ عنوان فرودگاه هاب منطقه در پشتیبانی از چهار استان همجوار ، جابجایی زائران عتبات عالیات و مسافران کشور عراق نقش بسزایی داشته است .

    |

    بدون شک با مشارکت مردم و سرمایه‌گزاران بخش خصوصی می‌توان تمامی فرصت‌های درآمدی را احصا کرد و جلوه‌ای تازه از فرودگاه‌های ایران در جهان به نمایش گذاشت .

    |

    با تلاش همکاران و علیرغم اعمال تحریم‌های همه جانبه موفق شدیم با صرفه‌جویی قابل توجهی این سامانه را با حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با کیفیت فنی مطابق نمونه اصلی ، ...

    |

    همه نوع تایپ هواپیما می‌تواند در فرودگاه شهدای اراک نشست و برخاست داشته باشد و همچنین تمامی زیرساخت‌های لازم برای انجام پروازهای حج نیز در این فرودگاه فراهم است .

    |

    هواپیماهای «ایر تاکسی» به دلیل تعداد کم صندلی می‌تواند با تعداد محدود مسافر پرواز را برقرار کند اما برای اینکه یک هواپیما با ظرفیت ۲۰۰ نفری امکان برقراری پرواز به مقصدی داشته باشد ، حتماً باید ظرفیت تکمیل باشد .

    |

    نظرات کاربران