در حال بارگذاری ...
  • تسهیل جابه‌جایی محصولات کشاورزی با استفاده از ناوگان استاندارد

    برای تسهیل شرایط حمل و نقل و جلوگیری از بروز مشکلات و تخلفات ، بازدیدهای روزانه از مراکز حمل و تخلیه محصولات و نظارت بر شرکت های حمل و نقل کالا در حال انجام است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محسن یازرلو گفت : مهم‌ترین راهی که شرایط حمل و جابه‌جایی محصولات کشاورزی و هدر رفت آنها را تسهیل می‌کند ، تامین ناوگان استاندارد از شرکت‌های حمل و نقل کالا و دارا بودن بارنامه است .

    محسن یازرلو امروز اظهار داشت : طبق اعلام سازمان جهاد کشاورزی استان ، برداشت ۱۴۰ هزارتن کلزا ، یک میلیون تن گندم ، ۹۰ هزارتن جو، ۱۶۰ هزارتن سیب زمینی و سایر محصولات در این فصل پیش بینی شده که به دلیل استراتژیک و فساد پذیربودن آنها ، اگر با ناوگان های استاندارد تحت نظر شرکت های حمل و نقل کالا حمل نشوند ، صدمات زیادی بر پیکره اقتصادی استان وارد می شود .

    به گفته وی ، در حال حاضر ۸۵۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای استان برای حمل و جابه جایی این محصولات آماده سازی و تجهیز شدند و برای جلوگیری از مشکلات احتمالی نیز ، بیش از ۱۵ هزار ناوگان دیگر از سراسر کشور درخواست شده است .

    یازرلو اظهار کرد : برای تسهیل شرایط حمل و نقل و جلوگیری از بروز مشکلات و تخلفات ، بازدیدهای روزانه از مراکز حمل و تخلیه محصولات و نظارت بر شرکت های حمل و نقل کالا در حال انجام است .




    مطالب مرتبط

    در فروردین ماه سال‌جاری بارگیری کالای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان به سمت اقصی نقاط کشور ۱۸۷ هزار تن بوده است که نسبت به سال قبل ۳۹۴ درصد افزایش داشته و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بارگیری شده ۷ هزار و ۲۳۰ دستگاه با افزایش ۳۷۳ درصدی است .

    |

    استان کرمانشاه دارای ۲۱۱ هزار راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا ، ۲۲ هزار ناوگان وانت باری فعال و ۱۵ هزار کامیون حمل و نقل کالای برون شهری است .

    |

    مازوت ، سیمان به صورت کیسه‌ای و فله ، چغندر قند ، کلینگر ، کنجاله ، سنگ سنگبری ، گازوئیل ، خاک‌معدنی و پلی اتلین جزء ۱۰ کالا عمده استان هستند که توسط ناوگان حمل کالای استان کرمانشاه بارگیری و جابه‌جا شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه گفت : در علم و امنیت جزو کشورهای پیشرفته هستیم در مورد تصادفات رانندگی کار اساسی ...

    |

    پایانه مرزی پرویزخان ؛ قطب اقتصادی غرب کشور و از مرزهای فعال است و ۴۵ درصد صادرات کالاهای غیرنفتی از کشورمان به کشور عراق از طریق این مرز صورت می‌گیرد .

    |

    نظرات کاربران