در حال بارگذاری ...
  • تحویل نخستین قطار از پروژه هفتاد واگن آلومینیومی مترو تهران در آینده نزدیک

    چنانچه باقیمانده قطعات خارجی واگن‌ها که هم اکنون در گمرک بسر می‌برد به موقع ترخیص و به خط تولید تحویل شود ، تمامی واگن‌های این پروژه تا پیش از پایان مهرماه سال جاری تولید و تحویل شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، همزمان با اعیاد فرخنده شعبانیه نخستین قطار از پروژه هفتاد واگن آلومینیومی مترو تهران وارد مرحله تست شد .

    مدیر عامل شرکت واگن سازی تهران از تحویل نخستین قطار پروژه هفتاد واگن آلومینیومی مترو تهران در آینده نزدیک خبر داد و گفت : چنانکه در اواخر سال ۹۷ وعده داده بودیم ، با همت مهندسین و تکنسین های زحمتکش شرکت واگن سازی تهران ، تولید نخستین رام قطار (شامل ۷ واگن) از پروژه هفتاد واگن تهران به پایان رسیده و این قطار در حال طی مراحل مختلف "تایپ تست" می‌باشد . با توجه به زمانبندی به عمل آمده ، مراحل تایپ تست پیش از پایان اردیبهشت ماه به پایان رسیده و قطار آماده تحویل به شبکه مترو تهران خواهد شد .

    مهندس گلشنی افزود : بخشی از عملیات تولید قطار دوم نیز انجام شده و امید است بتوانیم آن را نیز به همراه قطار یکم تحویل دهیم و پس از آن نیز با توجه به زمانبر بودن تولید بدنه‌های آلومینیومی ، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هر ۲۰ روز  یک رام قطار تحویل خواهد شد .

    ایشان در پایان اظهار امیدواری کرد : چنانچه باقیمانده قطعات خارجی واگن‌ها که هم اکنون در گمرک بسر می‌برد به موقع ترخیص و به خط تولید تحویل شود ، تمامی واگن‌های این پروژه تا پیش از پایان مهرماه سال جاری تولید و تحویل شود .

     




    نظرات کاربران