در حال بارگذاری ...
  • افتتاح پروژه‎های توسعه ترمینال ۳ و توسعه اپرون غربی فرودگاه تبریز در آینده نزدیک

    سرپرست دفتر عمران و توسعه فرودگاه‎ در این بازدید از کارهای و پیگیری‎های انجام شده برای نظارت مستمر بر روند تکمیل پروژه ها قدردانی و بر تسریع در انجام پروژه ها تاکید کرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در جریان بازدید سرپرست دفتر عمران و توسعه فرودگاه‎های شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه تبریز ، مدیرکل فرودگا‎ه‎های آذربایجان شرقی از بهره‎برداری از پروژه‎های توسعه ترمینال ۳ و توسعه اپرون غربی این فرودگاه در آینده نزدیک خبر داد .

    مصطفی صفائی در این بازدیدها ضمن تشریح آخرین وضعیت این پروژه‎ها با اشاره به اینکه پروژه توسعه ترمینال ۳ و توسعه اپرون غربی با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا هستند و حتی از برنامه‎ریزی انجام شده نیز جلوتر است ، پیش‎بینی کرد که در آینده نزدیک به بهره‎برداری برسند.

    همچنین محمدرضا زحمتکشان ، سرپرست دفتر عمران و توسعه فرودگاه‎ در این بازدید از کارهای و پیگیری‎های انجام شده برای نظارت مستمر بر روند تکمیل پروژه ها قدردانی و بر تسریع در انجام پروژه ها تاکید کرد .

    گفتنی است ، در این بازدید مدیرکل و معاونان فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی، ناظر پروژه‎های اداره کل فرودگاه‎های استان ، مشاوران و پیمانکاران پروژه‎ها نیز حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

    |

    توسعه فرهنگ "هوانوردی عمومی" از مهم ترین رویکردهای اداره فرودگاه های استان است که در همین راستا هم اکنون "شرکت درنا آسمان" نیز در حوزه آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک و انجام پروازهای تفریحی در فرودگاه تبریز فعالیت می کند .

    |

    شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول ، آدانا ، آنکارا ، دنیزلی ، کایسری و مقاصدی مانند بغداد و دبی در مسیرهای خارجی و شهرهای مشهد مقدس ، جزیره کیش ، شیراز و تهران جزو پرتقاضا ترین مسیرهای داخلی فرودگاه تبریز در ایام نوروز هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ روز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲، برای نخستین بار در تاریخ شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، رزمایش زیستی به‌ ...

    |

    این اقدام با هماهنگی و صدور دستورالعمل‌های مربوطه توسط معاونت عملیات هوانوردی و همچنین نظارت و راهبری معاونت عملیات فرودگاهی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجانشرقی مطابق استانداردهای EASA صورت گرفت .

    |

    نظرات کاربران