در حال بارگذاری ...
  • برگزاری نشست صمیمی با مدیران عامل شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست صمیمی سعید رسولی عضو هیأت مدیره و میرحسن موسوی معاون مسافری راه آهن با مدیران عامل شرکتهای حمل و نقل ریلی مسافری ، روز گذشته برگزار شد .

    در این نشست ارتقا کیفیت خدمات مسافری در سفرهای تابستانی ، بهبود روند پیش فروش بلیت قطارهای مسافری ، استانداردهای مربوط به واگن ها ، تامین واگن و مسائل و مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    به‌عنوان یک فرد مطلع که در دولت‌های مختلف در حوزه ریلی مسئولیت داشته ام عرض می‌کنم که به‌طور قطع رکورد تاریخ راه آهن در حوزه حمل مسافر ریلی در سال ۱۴۰۱ شکسته شد .

    |

    مقرر شد کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان که از سوی سفیر محترم معرفی شده است نسبت به انجام اصلاحات مورد نیاز و بهره‌برداری محور مذکور با نظارت عالیه وزارت راه و شهرسازی (راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) مبادرت ورزد که در این راستا طی یک سال گذشته با مساعدت راه آهن ج.ا.ا.، ۱۶ قطار ...

    |

    راه آهن جمهوری اسلامی ایران ظرف سال‌های اخیر از هرگونه سرمایه گذاری در بخش توسعه ناوگان از جمله لکوموتیو استقبال کرده است ، به طوری که ظرف ۲ سال اخیر تعداد ۴۴ دستگاه لکوموتیو نو توسط شرکت‌های سرمایه‌گذار بخش خصوصی به چرخه حمل بار راه آهن افزوده شده است که نسبت به مدت مشابه ...

    |

    هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    نظرات کاربران