در حال بارگذاری ...
  • برگزاری نشست صمیمی با مدیران عامل شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست صمیمی سعید رسولی عضو هیأت مدیره و میرحسن موسوی معاون مسافری راه آهن با مدیران عامل شرکتهای حمل و نقل ریلی مسافری ، روز گذشته برگزار شد .

    در این نشست ارتقا کیفیت خدمات مسافری در سفرهای تابستانی ، بهبود روند پیش فروش بلیت قطارهای مسافری ، استانداردهای مربوط به واگن ها ، تامین واگن و مسائل و مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    به‌عنوان یک فرد مطلع که در دولت‌های مختلف در حوزه ریلی مسئولیت داشته ام عرض می‌کنم که به‌طور قطع رکورد تاریخ راه آهن در حوزه حمل مسافر ریلی در سال ۱۴۰۱ شکسته شد .

    |

    در راستای رفع نقاط پرحادثه هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در محورهای نهاوند - فیروزان ، ملایر - اراک و تویسرکان - خیرآباد هستند و به‌زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محورهای پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد .

    |

    به لطف خدا و با تلاش وافر همکارانم در ستاد و مناطق بویژه نیروهای عزیز عملیاتی و همچنین شرکت‌های بخش خصوصی ، در سه سال گذشته شاهد کاهش مستمر سوانح ریلی بوده ایم و از هفته ای چهار و نیم سانحه به هفته ای سه و نیم سانحه به طور متوسط رسیده‌ایم که کمترین میزان سوانح ریلی در دهه گذشته ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، علیرغم طی نشدن روال قانونی و عدم اخذ مجوز از سوی کنسرسیوم ریلی افغانستان ، با توجه به رویکرد توسعه‌ای راه‌آهن ج.ا.ا. در ...

    |

    ادعای تشکیل کنسرسیوم ذیل وزارت راه و شهرسازی و راه آهن جمهوری اسلامی ایران یک ادعای واهی است زیرا چنین امری به لحاظ قانونی اساساً امکان‌پذیر نیست به طوری که یک شرکت خصوصی زیر مجموعه یک بخش دولتی باشد .

    |

    نظرات کاربران