در حال بارگذاری ...
  • انتصاب مدیرکل دفتر برنامه ، بودجه و تشکیلات شرکت فرودگاه ها

    یزدانی پیش از این عهده دار سرپرستی دفتر برنامه ، بودجه و تشکیلات شرکت فرودگاه ها بوده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی ابلاغی از طرف رحمت اله مه آبادی ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، مهدی یزدانی به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ، بودجه و تشکیلات شرکت منصوب شد .

    مه آبادی در ابلاغ حکم مسئولیت یزدانی اشاره کرده که این انتصاب نظر به تعهد حسن سوابق علمی و حرفه ای وی و بنا به پیشنهاد معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی به مدت دو سال انجام شده است .

    از جمله ماموریت های مدیرکل دفتر برنامه ، بودجه و تشکیلات می توان به پیگیری و عملیاتی کردن ساختار جدید ستاد شرکت و فرودگاه های کشور ، برنامه ریزی و هدایت منابع مالی شرکت در راستای اهداف و سیاست های کلان و تهیه بسته اجرایی و برنامه عملیاتی سه ساله، پیگیری و پایش مستمر قوانین و مقررات مصوب مراجع قانونگذاری و تعامل با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان امور اداری استخدامی با توجه به قانون خاص شرکت و هماهنگی و راهبری امور مرتبط با فرودگاه ها ، توجه ویژه به سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی و تحقق اهداف تعیین شده در قالب بودجه سالیانه ، تمرکز زدایی از ستاد شرکت و واگذاری امور اجرایی به فرودگاه های کشور و کمک به توانمندسازی فرودگاه ها به عنوان بنگاه های مستعد اقتصادی خودگردان ، تهیه برنامه عملیاتی برون سپاری وظایف غیرهوانوردی شرکت و تلاش برایی کاهش تعداد شاغلان و پست های سازمانی غیرضرور در قالب طرح جامع منابع انسانی شرکت ، تدوین و ابلاغ به موقع بودجه سالانه و نظارت بر حسن اجرای بوده مصوب و مراقبت در نحوه هزینه کرد اعتبارات تخصیص یافته و پیگیری و همکاری با کمیته وصول مطالبات شرکت و ایجاد ساختار و فرایند تخصیص بودجه بر مبنای تحقق درآمدها و وصول مطالبات شرکت توسط فرودگاه ها اشاره کرد .

    کاهش هزینه های جاری در بودجه سالیانه و اجرای سیاست بودجه انقباضی با اهداف از پیش تعیین شده ، شفاف سازی هزینه ها، ایجاد سیستم کنترل بودجه با هدف نظارت بر عملکرد درآمدها و هزینه های شرکت از دیگر مسئولیت های تاکید شده در ابلاغ انتصاب یزدانی است .

    گفتنی است ؛ یزدانی پیش از این عهده دار سرپرستی دفتر برنامه ، بودجه و تشکیلات شرکت فرودگاه ها بوده است .




    مطالب مرتبط

    با تلاش همکاران و علیرغم اعمال تحریم‌های همه جانبه موفق شدیم با صرفه‌جویی قابل توجهی این سامانه را با حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با کیفیت فنی مطابق نمونه اصلی ، ...

    |

    همه نوع تایپ هواپیما می‌تواند در فرودگاه شهدای اراک نشست و برخاست داشته باشد و همچنین تمامی زیرساخت‌های لازم برای انجام پروازهای حج نیز در این فرودگاه فراهم است .

    |

    هواپیماهای «ایر تاکسی» به دلیل تعداد کم صندلی می‌تواند با تعداد محدود مسافر پرواز را برقرار کند اما برای اینکه یک هواپیما با ظرفیت ۲۰۰ نفری امکان برقراری پرواز به مقصدی داشته باشد ، حتماً باید ظرفیت تکمیل باشد .

    |

    خلبانی یعنی عشق به پرواز در پهنه آسمان با استفاده از قوانین طبیعت برای رها شدن از بند زمین و رسیدن به این زیبایی بی‌نهایت و تفکر بیشتر در مخلوقات خداوند متعال است .

    |

    مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .

    |

    نظرات کاربران