در حال بارگذاری ...
  • روابط عمومی ، سکاندار اقتصاد توجه سازمان‌ها

    روابط عمومی مسئولیت خطیر طراحی و مدیریت تجربه‌ای را بر عهده دارد که به طور مستقیم و غیرمستقیم به خلق ارزش برای سازمان منجر می‌شود . تعامل هوشمندانه با مخاطب در نقاط تماس مختلف ، فرصتی برای جذب همکاری‌های ارزشمند و تقویت وفاداری ایجاد می‌کند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل روابط عمومی هما گفت : موفقیت آینده سازمان‌ها در گرو مدیریت هوشمندانه 'توجه' مخاطبان است.

    مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ، با تاکید بر اهمیت فزاینده "اقتصاد توجه" در دنیای امروز ، نقش روابط عمومی را به عنوان سکاندار اصلی ارزش‌آفرینی برای سازمان‌ها تبیین و اظهار کرد : امروز روابط عمومی ها با رقابت شدید برای جلب نظر مخاطبان مواجه هستند ، توجه مخاطب گویی گرانبهاترین دارایی است . سازمان‌هایی که بتوانند با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی ، این توجه را به سوی خود جلب و حفظ کنند، در مسیر موفقیت گام برمی‌دارند .

    زهرا بختیاری ، روابط عمومی نوین را فراتر از نقش سنتی روایت‌گری برند دانست و افزود : روابط عمومی مسئولیت خطیر طراحی و مدیریت تجربه‌ای را بر عهده دارد که به طور مستقیم و غیرمستقیم به خلق ارزش برای سازمان منجر می‌شود . تعامل هوشمندانه با مخاطب در نقاط تماس مختلف ، فرصتی برای جذب همکاری‌های ارزشمند و تقویت وفاداری ایجاد می‌کند .

    وی ، تولید محتوای جذاب و متناسب با علایق مخاطبان را کلید موفقیت در اقتصاد توجه دانست و تصریح کرد : از محتواهای چندرسانه‌ای خلاقانه گرفته تا برنامه‌های تعاملی و رویدادها ، هر تعامل با مخاطب باید با هدف جلب توجه و ایجاد ارزش متقابل طراحی شود .

    مدیرکل روابط عمومی ایران ایر، بر ضرورت رویکرد داده‌محور در فعالیت‌های روابط عمومی تاکید کرد و گفت : شناخت دقیق رفتار ، علایق و نیازهای مخاطبان ، امکان ارائه پیام‌های هدفمند و موثر را فراهم می‌سازد . با تحلیل داده‌ها می‌توان به درک عمیق‌تری از نحوه جلب و حفظ توجه مخاطب دست یافت .

    وی ، ظرفیت‌های روابط عمومی در خلق ارزش مکمل برای سازمان‌ها را تشریح کرد و افزود : طراحی برنامه‌هایی نظیر پادکست‌های اختصاصی ، مسابقات تعاملی آنلاین و محتوای جذاب در شبکه‌های اجتماعی ، نه تنها به جلب توجه مخاطبان کمک می‌کند ، بلکه اعتبار و ارزش اقتصادی سازمان را نیز ارتقا می‌بخشد . موفقیت آینده سازمان‌ها در گرو مدیریت هوشمندانه 'توجه' مخاطبان است و روابط عمومی با ایفای نقش فعال و خلاقانه ، می‌تواند سازمان‌ها را در این مسیر راهبری کند .

     

     

    منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم

     

     

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با انتشار توضیحاتی درباره برخی ادعاهای مطرح‌شده در فضای مجازی تأکید کرد : برند و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، حسین خانلری ، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” ، با تأکید بر نقش بنیادین علم و فناوری در توسعه صنعت ...

    |

    گسترش شبکه پروازی هما با محوریت عدالت فضایی ، توسعه گردشگری و مدیریت تحریم‌ها ، نقش مؤثری در افزایش سهم گردشگری در تولید ناخالص داخلی ، اشتغال پایدار و تقویت پیوندهای منطقه‌ای خواهد داشت .

    |

    راهبرد "هما" در این دوره ، نوسازی تدریجی ناوگان با تکیه بر منابع داخلی ، بهره‌گیری از توان تعمیراتی و فنی موجود و استفاده از مدل‌های مالی نوین است تا بدون اتکا به بودجه عمومی دولت ، روند بهسازی ناوگان به‌صورت پایدار دنبال شود .

    |

    با بهره‌گیری از الگوریتم‌های یادگیری ماشین ، می‌توانیم رفتار سفر مسافران را تحلیل کرده و پیش‌بینی کنیم در چه بازه‌هایی تقاضا افزایش یا کاهش می‌یابد . این امر باعث می‌شود ضمن کاهش پروازهای کم‌مسافر ، ظرفیت ناوگان به شکل هوشمندانه و اقتصادی مدیریت شود .

    |

    نظرات کاربران