در حال بارگذاری ...
  • امکان بهره مندی از راه آهن در شاخه غربی کریدور شمال - جنوب با شرایط ویژه

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، آستارا نقطه تلاقی شاخه غربی کریدور شمال - جنوب است و می توان این مسیر را برای بخش غربی روسیه به صرفه ترین محور دانست و راه آهن رشت - آستارا هم حلقه مفقوده آن هست .

    شرکت اروند سافیک با کسب نمایندگی از شرکت های بزرگ روسی توانسته تا قطارهای برنامه ای منظمی را از آستارا به مسکو‌ و بالعکس با هشت روز زمان حمل برای فورواردرها ، تجار و صاحبان صنایع و کالا فراهم نماید ، که با نرخ رقابتی تا چهل درصد مناسب تر از تریلر چادری و پانزده درصد از واگن مسقف این شرایط برقرار است .

     

     

     

     

     
     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی ایران و نماینده رییس‌جمهوری در امور کریدورها با معاون نخست وزیر روسیه و نماینده رییس جمهور آن کشور در ...

    |

    اقدامات بسیار مثبتی در استان هرمزگان در حوزه توسعه دریامحور از ایجاد مارینا با هدف توسعه ظرفیت‌های گردشگری دریایی تا ساخت شناورها و اجازه خرید و ساخت در این زمینه درحال تکمیل بوده که جزو خلاقیت‌های سازمان بنادر و دریانوردی است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نماینده وزارت کشاورزی فدراسیون روسیه در ایران گفت : توسعه کریدور شمال-جنوب از ایران با مشکلاتی مواجه است که باید برطرف شود . ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، علی ضیایی مدیر اندیشکده حمل و نقل ایران در نشست آسیب شناسی عدم شکل گیری ترانزیت ریلی در کریدور شمال - جنوب که به همت اندیشکده ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، حسن صدیقی رئیس کارگروه حمل و نقل بین‌المللی انجمن ریلی در نشست آسیب شناسی عدم شکل گیری ترانزیت ریلی در کریدور شمال - جنوب ...

    |

    نظرات کاربران