در حال بارگذاری ...
  • جهت واگذاری فرودگاه ها نیازمند ورود و مشارکت بخش خصوصی هستیم

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد : پیش از این رابطه ما با طرف‌های تجاری در فرودگاه‌های کشور یک رابطه موجر - مستاجری بود ، اما با امضای این قرارداد و اجرایی شدن آن ، رابطه شرکت فرودگاه‌ها با طرف‌های تجاری در فرودگاه‌های کشور به رابطه مشارکتی تبدیل خواهد شد و این مزیت های زیادی برای طرف تجاری و شرکت فرودگاه‌ها به وجود می‌آورد .

     

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    در این روز مقرر شده با برگزاری آیین بزرگداشتی از خدمات مدیران اسبق و فعالان پیشکسوت عرصه‌های بازرگانی فرودگاه‌ها قدردانی و همزمان با این مراسم از عملکرد فرودگاه‌های برتر در بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های مختلف بازرگانی فرودگاهی ، تجلیل شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسئول آموزش و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در اجرای مقررات انکس‌های ۹ و ۱۷ ایکائو ، شرکت ...

    |

    همکاران ما در فرودگاه‌های کشور به این خدمت عاشقانه و متفاوت افتخار می‌کنند و برای انجام ماموریت بزرگ اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات به منظور شرکت در مراسم اربعین حسینی ، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود .

    |

    احداث ترمینال پروازهای داخلی ، با توجه به روند افزایش پروازهای داخلی و خارجی به فرودگاه بندرعباس یکی از مهم‌ترین نیازها است چراکه ترمینال فعلی پاسخگویی نیازهای این فرودگاه نیست .

    |

    بدون شک با مشارکت مردم و سرمایه‌گزاران بخش خصوصی می‌توان تمامی فرصت‌های درآمدی را احصا کرد و جلوه‌ای تازه از فرودگاه‌های ایران در جهان به نمایش گذاشت .

    |

    نظرات کاربران