شفافیت و پاسخگویی در فروش بلیت قطار الزامی است / توسعه قطارهای گردشگری در دستور کار
به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست معاونت مسافری راهآهن ، شفافیت ، پاسخگویی و اتکا بر ظرفیت کارشناسی و شرکتهای خصوصی را الزامات قطعی این معاونت برشمرد .
غلامحسین کریمی در نشست با مدیرکل و معاونان اداره کل برنامهریزی و نظارت بر خدمات مسافری راهآهن ، که در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد ، با تأکید بر لزوم شفافتر شدن سامانههای فروش بلیت ، گفت : الگوهای تخصیص ظرفیت ، سیاستهای فروش و سازوکارهای مدیریت تقاضا باید بدون ابهام و با نظارت عالیه شرکت راهآهن و کارشناسان متخصص باشد تا بتوانیم نظارتپذیری را افزایش دهیم .
کریمی ، توسعه قطارهای بینالمللی و گردشگری ، بهبود بهرهوری لکوموتیو ، کاهش تأخیرات و یکپارچهسازی مراکز تصمیمگیری را از مأموریتهای بسیار مهم معاونت مسافری برشمرد و تاکید کرد : روح کار ما میدانی است و تصمیمها باید عملی ، قابل اجرا و اثرگذار باشند . از این رو ، شناخت واقعیت از نزدیک ، ارتباط مستمر با کارکنان ایستگاهها و قطارها و دریافت بازخورد از مسافران به طور جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت .
در این نشست ، معاونتهای مختلف اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری ، به منظور هم افزایی برای پیشبرد اهداف کلان حوزه مسافری ، گزارشی از اقدامات و چالشهای واحدهای خود ارائه دادند .
منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم