در حال بارگذاری ...

️مراجعه بیش از ۵۶ هزار وسیله نقلیه عمومی به مراکز معاینه فنی همدان در هشت ماهه امسال

ارتقا ایمنی کاربران جاده‌ای و مسافران و همچنین حفاظت از محیط زیست از مهم‌ترین دستاوردهای نظارت مستمر بر وضعیت فنی ناوگان حمل‌ونقل عمومی است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ️مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از مراجعه بیش از ۵۶ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی طی هشت‌ماهه امسال به مراکز معاینه فنی استان خبر داد و گفت : بیش از ۴۱ هزار دستگاه موفق به دریافت گواهی معاینه فنی شده‌اند .

حمید پرورشی‌خرم اعلام کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۶ هزار و ۹۱۳ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی به پنج مرکز معاینه فنی استان مراجعه کرده‌اند که از این میزان ۴۱ هزار و ۴۲۷ دستگاه پس از بررسی‌های فنی موفق به دریافت گواهی معاینه فنی شده‌اند .

️وی افزود : ۱۵ هزار و ۴۸۶ دستگاه نیز در مرحله نخست به دلیل نواقص فنی موفق به دریافت گواهی نشدند اما پس از رفع اشکالات ، مجدداً برای دریافت تأییدیه معاینه فنی مراجعه کردند .

️پرورشی‌خرم با تأکید بر اینکه کنترل وضعیت فنی ناوگان عمومی از اولویت‌های اساسی این اداره‌کل است ، اظهار کرد : در این راستا بیش از ۱۵ گروه مشترک از کارشناسان راهداری و پلیس‌راه به‌صورت مستمر در مبادی پایانه‌ها و محورهای مواصلاتی استان ، مدارک و وضعیت معاینه فنی ناوگان حمل‌ونقل عمومی را کنترل کرده و از تردد خودروهای فاقد معاینه فنی جلوگیری می‌کنند .

️وی در پایان خاطرنشان کرد : ارتقا ایمنی کاربران جاده‌ای و مسافران و همچنین حفاظت از محیط زیست از مهم‌ترین دستاوردهای نظارت مستمر بر وضعیت فنی ناوگان حمل‌ونقل عمومی است .

 

 

 

منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم

 

 

 




مطالب مرتبط

حجم تخلف اضافه‌تناژ حمل کالا معادل ۲۱۵ هزار تُن بار مازاد بوده و ۶۶۰ میلیارد ریال خسارت ناشی از تخلفات اضافه‌ تناژ نیز از متخلفان اخذ شده است .

|

در حال حاضر ۲۵۱۷ شرکت‌ ، ۸۳۵ پایانه و ۹۰ هزار و ۴۵۲ راننده پرتلاش فعال در بخش حمل‌ونقل عمومی مسافری در سطح کشور در حال فعالیت و خدمات‌رسانی به هموطنان هستند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در نشست مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای ، صورت‌های مالی ۱۴۰۳ و بودجه اصلاحی سال ۱۴۰۴ سازمان راهداری و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از هوشمندسازی در همه حوزه‌ها از جمله در بخش حمل‌ونقل به عنوان ...

|

مدیریت خدمات‌رسانی در اوج سفرها ، رصد لحظه‌ای سفرها و تردد زائران ، آماده‌سازی پایانه‌ها و تقویت زیرساخت‌ها در مرزهای اربعینی و حضور راهبران در مرزهای شش‌گانه ، نقش مؤثری در اعمال مدیریت منسجم و یکپارچه در جابه‌جایی زائران حسینی رقم زد .

|

نظرات کاربران