آمادگی سازمان راهداری برای اجرای طرح فوریتهای اداری (فواد - ۱۲۸)
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حملونقل جادهای از اجرای طرح فوریتهای اداری (فواد - ۱۲۸) در اداراتکل راهداری و حملونقل جادهای استانهای تهران ، البرز و قزوین خبر داد .
رضا اکبری با اشاره به آغاز اجرای این طرح از مرداد ماه سال جاری و اجرای آزمایشی آن در سه استان یاد شده ، گفت : هدف اصلی از اجرای این طرح ، رضایتمندی شهروندان و ارباب رجوع از نظام اداری است .
وی ، ابهام در مسیر ارائه خدمت ، قطع بودن سامانهها و وب سرویسها ، عدم رعایت احترام و کرامت انسانی مراجعین ، عدم حضور کارمندان در محل کار ، تأخیر در انجام کار بدون توجیه قانونی ، عدم اطلاعرسانی صحیح به شهروندان و عدم ارائه خدمات به موقع به مردم را هفت شاخص بررسی عملکرد فواد - ۱۲۸، ابلاغی از مرکز بازرسی ، نظارت بر خدمات عمومی و فوریتهای اداری سازمان اداری و استخدامی کشور برشمرد .
معاون وزیر و رئیس سازمان بیان کرد : بر اساس اهداف ترسیم شده در اجرای این طرح ، مراجعان میتوانند در صورت مواجهه با این موضوعات فوق ، از طریق تماس تلفنی با شماره سه رقمی ۱۲۸ نسبت به طرح انتقادات و شکایت از نحوه خدمات و پاسخگویی کارکنان سازمانها و ادارات دولتی اقدام کنند .
اکبری خاطرنشان کرد : پس از طرح شکایات و انتقادات از سوی ارباب رجوع، دستگاههای اجرایی موظفند در کوتاه ترین زمان نسبت به ارائه پاسخ از طریق پیامک برای مراجعان طرحکننده شکایت اقدام کنند .
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزایش رضایتمندی هموطنان از نحوه دریافت خدمات را مهمترین رویکرد کاری و وظیفه سازمانها و دستگاههای اجرایی دولتی برشمرد و افزود : سازمان راهداری و حملونقل جادهای با وجود گستردگی و تنوع خدمات به هموطنان ، همواره میکوشد با برنامهریزی ، اطلاعرسانی و ارائه آموزشهای مورد نیاز به کارکنان ، عملکرد قابل قبولی را در خدماترسانی مناسب و بههنگام به مراجعان ارائه کرده و سطح رضایتمندی ارباب رجوع را ارتقاء دهد .
منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم