رسیدگی به ۱٠۸ فقره تخلفات شرکت ها و رانندگان بخش حمل و نقل کالا و مسافر استان سمنان
مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام گیرد .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ، از رسیدگی به ۱٠۸ فقره تخلفات شرکت ها و رانندگان بخش حمل و نقل کالا و مسافر ، طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد .
امیر حامد اعلایی گفت : به منظور پایبندی فعالان حمل و نقل به قوانین و مقررات حمل و نقل جاده ای ، ۷۵ فقره پرونده مربوط به تخلفات رانندگان در کمیسیون ماده ۱۱ و ۳۳فقره پرونده مربوط به تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲ ، رسیدگی شده است .
وی با تاکید بر اهمیت چند منظوره در رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت های بخش حمل و نقل کالا و مسافر ، عمده تخلفات موجود را در عدم پرداخت کرایه رانندگان ، صدور بارنامه غیر واقعی و جعلی ، مغایرت وزن و دریافت کمیسیون اضافه و هم چنین عمده دلایل شکایت مسافران از عملکرد شرکت ها را ، صدور صورت وضعیتهای غیر واقعی ، صدور دستی فروش بلیط و تاخیر بیش از حد در حرکت ناوگان برشمرد .
امیرحامد اعلایی در پایان گفت : مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام گیرد .
منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم