برقراری قریب به ۲۴ میلیون تماس تلفنی با سامانه جامع اطلاعرسانی ۱۴۱ طی ۶ ماه نخست سال جاری
به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز مدیریت راههای کشور گفت : در ۶ ماهه نخست سال جاری ، ۲۳ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۱۴۲ تماس تلفنی از سوی هموطنان با سامانه جامع اطلاعرسانی ۱۴۱ برقرار شده که با رشد ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است .
محمد پورتیموری اظهار کرد : در این مدت ، کاربران جادهای استانهای مازندران با ۴۱ درصد ، تهران با ۳۴ درصد و البرز با ۱۰ درصد به ترتیب در صدر آمار برقراری تماس تلفنی هموطنان با سامانه ۱۴۱ قرار داشتهاند .
وی از پاسخگویی بخشهای ستادی و استانی سامانه تلفنی ۱۴۱ به ۹۳۸ هزار و ۶۶۷ تماس تلفنی در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود : بخش ستادی به ۴۱۲ هزار و ۶۱۹ تماس و در بخش استانی نیز به ۵۲۶ هزار و ۴۸ تماس تلفنی پاسخ داده شده است .
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد : در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ، ۱۰ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۷۵ بازدید هموطنان و کاربران جادهای از وبسایت ۱۴۱ به ثبت رسیده که نشاندهنده افزایش ۳۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۳ است .
پورتیموری با اشاره به رشد ۳۸ درصدی بازدید هموطنان از اپلیکیشن ۱۴۱ در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ عنوان کرد : در این بازه زمانی ، دو میلیون و ۳۶۹ هزار و ۴۳۱ کاربر از سراسر کشور از این اپلیکیشن بازدید کرده و دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر آن را بر روی تلفنهای همراه خود نصب کردهاند .
وی تأکید کرد : همچنین ارسال ۳۵۹ هزار و ۲۶۰ پیامک به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ، از کاهش هشت درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر میدهد .
منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم