در حال بارگذاری ...

خدمات‌رسانی ۶۰۰ مجتمع خدماتی ‌- رفاهی بین‌راهی به زائران اربعین حسینی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیات عامل و راهبر امور حقوقی ، سرمایه‌گذاری و آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: ۶۰۰ مجتمع خدماتی ‌- رفاهی بین‌راهی فعال در مسیرهای منتهی به مرزهای اربعینی ، آماده خدمات‌رسانی به زائران حسینی هستند .

غلامحسین دغاغله اظهار کرد : از مجموع ۱۱۳۱ مجتمع خدماتی - رفاهی بین‌راهی در سطح محورهای مواصلاتی کشور ، ۶۰۰ مجتمع فعال در مسیرهای منتهی به مرزهای شهید سلیمانی (مهران) ، شلمچه ، چذابه ، خسروی ، باشماق و تمرچین به‌صورت ویژه‌ای مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته‌اند ، تا خدمات مناسبی را به زائران حسینی ارائه دهند . علاوه بر امکانات موجود ، فضاهای موقت دیگری مانند نمازخانه ، وضوخانه و محل شارژ تلفن همراه زائران نیز در این مجتمع‌های بین‌راهی تعبیه می‌شود .

عضو هیات عامل و راهبر امور حقوقی ، سرمایه‌گذاری و آزادراه‌ها از ابلاغ شیوه‌نامه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین‌شهری به ادارات‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها خبر و ادامه داد : بر این اساس، نظارت بر نظافت عمومی ، نمازخانه ، اماکن بهداشتی ، مکان‌های استراحت موقت زائران ، تأمین آب پایدار و فعالیت فروشگاه‌های مستقر در این مجتمع‌ها در حال انجام است .

دغاغله خاطرنشان کرد : مسئولان مجتمع‌های خدماتی - رفاهی موظف شده‌اند در بازه زمانی ۱۰ روزه ، نسبت به رفع و اصلاح هرگونه نواقص احتمالی در این مراکز خدماتی اقدام کنند ، همچنین در بازدیدهای مجدد این موارد مورد رسیدگی دوباره قرار می‌گیرد .

وی در خصوص تأمین سوخت جایگاه‌های سوختگیری فعال در مجتمع‌های خدماتی - رفاهی گفت: هماهنگی‌هایی با شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی انجام شده تا در ایام سفرهای اربعین حسینی ، سوخت وسایل نقلیه در حال تردد در محورهای مواصلاتی تأمین شود .

عضو هیات عامل راهبر امور حقوقی ، سرمایه‌گذاری و آزادراه‌ها افزود : با تشکیل و فعالیت کمیته نظارت بر مجتمع‌های خدماتی - رفاهی در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و استان‌های کشور ، نظارت‌های ویژه ایام اربعین تا پایان سفرهای زائران و به‌منظور ارائه خدمات بهینه به زوار حسینی استمرار دارد .

دغاغله تأکید کرد : زائران و کاربران جاده‌ای در صورت مشاهده هرگونه نواقص و مشکلات در روند خدمات‌رسانی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین‌راهی ، می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه جامع ۱۴۱ و پل ارتباطی سامانه‌های استانی نصب شده در این مجتمع‌ها نسبت به ثبت شکایات خود اقدام کنند ، هرگونه شکایت ثبت شده بررسی و نتیجه رسیدگی آن به اطلاع هموطنان خواهد رسید .

 

 

منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم

 

 

 




مطالب مرتبط

می‌کوشیم برای سال‌های آینده شرایط بهتری را برای فعالان این عرصه ایجاد و بخش‌هایی از مشکلات آن‌ها را حل کنیم .

|

در راستای ارتقا ایمنی سفرها ، مراکز معاینه فنی در سراسر کشور به‌ صورت ۲۴ ساعته فعال و همچنین مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقل موظف هستند پیش از اعزام ناوگان ، نسبت به کنترل کامل وضعیت فنی خودروها اقدام و تائیدیه‌های لازم را صادر کنند . این طرح در قالب کنترل میدانی و سیستمی ، از ...

|

با توجه به گرمای هوا و پیش‌بینی افزایش تردد شب‌هنگام زائران در مسیر مرزها و ضرورت دوچندان ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی ، با تامین اعتبار قریب به ۷۰۰ میلیارد تومانی می‌کوشیم عملیات خط‌کشی جاده‌ها تا پایان هفته جاری به اتمام رسیده و اقدامات مطلوبی اعم از خط‌کشی، نصب تابلو ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از نظارت کامل بر شرکت‌های و سهمیه‌بندی فروش بلیت اربعین ۱۴۰۴ ...

|

هدف اصلی از اجرای این طرح ، کاهش آسیب‌پذیری شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در برابر حوادث طبیعی به ویژه سیلاب‌ها، تضمین تداوم جریان ترافیک و سفرهای ایمن در شرایط بحرانی و صیانت از سرمایه‌های ملی است .

|

نظرات کاربران