رضایتمندی ۷۶.۲ درصدی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی طی فروردین ماه سال جاری
در فروردین ماه امسال ، بیش از ۴۳۵ هزار و ۱۰۰ بازخورد مسافران به وسیله کنسول های مکانیزه کلیدی ، لمسی ، دیجیتالی ، وبسایتی و دیگر ابزارهای هوشمند سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی ثبت شد که ۷۶.۲ درصد مسافران از خدمات فرودگاهی در کشور رضایت داشتند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر برنامهریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) از افزایش رضایتمندی ۷۶.۲ درصدی کیفیت ارائه خدمات و امکانات در فرودگاه های کشور در فروردین ماه سال جاری خبر داد .
سیدجمال قادرینسب افزود : با اجرای طرح پایش و سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی در نخستین ماه سال جاری ، شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی نسبت به سال گذشته رشد ۵.۹ درصدی داشته است .
مدیرکل دفتر برنامهریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی یادآور شد : در فروردین ماه امسال ، بیش از ۴۳۵ هزار و ۱۰۰ بازخورد مسافران به وسیله کنسول های مکانیزه کلیدی ، لمسی ، دیجیتالی ، وبسایتی و دیگر ابزارهای هوشمند سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی ثبت شد که ۷۶.۲ درصد مسافران از خدمات فرودگاهی در کشور رضایت داشتند .
قادرینسب بیان کرد : با توجه به رشد و توسعه شاخص های کلیدی و اهمیت جایگاه استراتژیک سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی و حساسیت ویژه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در حفظ مستمر سطح بالای رضایتمندی مسافران ، فرآیند پایش و کنترل هوشمند و برخط وضعیت ارائه خدمات در فرودگاههای کشور در سال جاری با جدیت پیگیری میشود .
وی کسب رضایتمندی مسافران را از مهمترین وظایف و اولویت های فرودگاه های کشور دانست و افزود : اصولا به واسطه حضور مسافران در فرودگاه ها و الزامات بینالمللی جهت ارائه خدمات بهتر ، ارتقا سطح رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی اهمیت زیادی دارد و بر همین اساس رضایتمندی مسافران (Passenger satisfaction) بهعنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت و همچنین یکی از مهمترین KPI های چگونگی عملکرد کلی سازمانی در ارائه خدمات شایسته در فرودگاههای کشور به مسافران محسوب میشود .
قادرینسب در پایان ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه مدیران کل و مسئولان فرودگاه های کشور ، اظهار داشت : بی شک این رویکرد نوین در اجرا و پیادهسازی سیستمهای کنترل و نظارت هوشمند و مستمر بر کیفیت ارائه خدمات فرودگاهی بههمراه تلاش خالصانه و شبانه روزی مسئولان در همه فرودگاههای کشور منجر به ارائه خدمات و سرویس های کیفی در فرودگاههای کشور خواهد شد .
منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم