در حال بارگذاری ...
  • رضایتمندی ۷۶.۲ درصدی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی طی فروردین ماه سال جاری

    در فروردین ماه امسال ، بیش از ۴۳۵ هزار و ۱۰۰ بازخورد مسافران به وسیله کنسول­ های مکانیزه کلیدی ، لمسی ، دیجیتالی ، وبسایتی و دیگر ابزارهای هوشمند سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی ثبت شد که ۷۶.۲ درصد مسافران از خدمات فرودگاهی در کشور رضایت داشتند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) از افزایش رضایتمندی ۷۶.۲ درصدی کیفیت ارائه خدمات و امکانات در فرودگاه های کشور در فروردین ماه سال جاری خبر داد .

    سیدجمال قادری‌نسب افزود : با اجرای طرح پایش و سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی در نخستین ماه سال جاری ، شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی نسبت به سال گذشته رشد ۵.۹ درصدی داشته است .

    مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی یادآور شد : در فروردین ماه امسال ، بیش از ۴۳۵ هزار و ۱۰۰ بازخورد مسافران به وسیله کنسول­ های مکانیزه کلیدی ، لمسی ، دیجیتالی ، وبسایتی و دیگر ابزارهای هوشمند سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی ثبت شد که ۷۶.۲ درصد مسافران از خدمات فرودگاهی در کشور رضایت داشتند .

    قادری‌نسب بیان کرد : با توجه به رشد و توسعه شاخص ­های کلیدی و اهمیت جایگاه استراتژیک سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی و حساسیت ویژه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حفظ مستمر سطح بالای رضایتمندی مسافران ، فرآیند پایش و کنترل هوشمند و برخط وضعیت ارائه خدمات در فرودگاه‌های کشور در سال جاری با جدیت پیگیری می‌شود .

    وی کسب رضایتمندی مسافران را از مهمترین وظایف و اولویت ­های فرودگاه ­های کشور دانست و افزود : اصولا به واسطه حضور مسافران در فرودگاه ­ها و الزامات بین‌المللی جهت ارائه خدمات بهتر ، ارتقا سطح رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی اهمیت زیادی دارد و بر همین اساس رضایتمندی مسافران (Passenger satisfaction) به‌عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت و همچنین یکی از مهم­ترین KPI های چگونگی عملکرد کلی سازمانی در ارائه خدمات شایسته در فرودگاه‌های کشور به مسافران محسوب می‌شود .

    قادری‌نسب در پایان ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه مدیران کل و مسئولان فرودگاه­ های کشور ، اظهار داشت : بی شک این رویکرد نوین در اجرا و پیاده‌سازی سیستم‌های کنترل و نظارت هوشمند و مستمر بر کیفیت ارائه خدمات فرودگاهی به‌همراه تلاش خالصانه و شبانه ­روزی مسئولان در همه فرودگاه­های کشور منجر به ارائه خدمات و سرویس ­های کیفی در فرودگاه‌های کشور خواهد شد .

     

     

     

    منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم

     

     

     

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از انجام وارسی پروازی در بیش از ۴۵ فرودگاه سطح ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست هم‌اندیشی با ۳۲ تن از مشاوران پروژه‌های فرودگاهی به‌ منظور بررسی دیدگاه‌ها و دغدغه‌های موجود برای حل ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جریان بازدید از روند اجرای پروژه فرودگاه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، از آمادگی فرودگاه جهرم برای آغاز دوباره ...

    |

    درآمدهای غیر هوانوردی فرودگاه‌ها باید افزایش پیدا کند و از سوی دیگر وابستگی به درآمدهای هوانوردی کاهش پیدا کند .

    |

    نظرات کاربران