در حال بارگذاری ...
  • بسته‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه ناوگان ریلی تدوین شود

    سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها بهبود سیستم حمل و نقل کشور است لذا تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه ناوگان ریلی در شرکت رجا ، جزو اولویت های سال جاری باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت رفاه و گردشگری تأمین (هگتا) در نشست ستاد نوروزی رجا و در جمع مدیران شرکت حمل و نقل ریلی رجا ، با تأکید بر ضرورت توسعه و تحول در خدمات‌رسانی به مسافران ، خواستار تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری برای گسترش ناوگان ریلی و بهبود کیفیت خدمات شد .

    علیرضا تابش در دومین روز از سال ۱۴۰۴ با حضور در ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت حمل و نقل ریلی رجا ، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای هموطنان ، بر لزوم توسعه و تحول در خدمات‌رسانی رجا تأکید کرد .

    وی با اشاره به لزوم تلاش هر چه بیشتر شرکت های فعال در حوزه خدمات گردشگری برای تحقق شعار سال ۱۴۰۴ که از سوی مقام معظم رهبری ، سال «سرمایه‌گذاری در تولید» نام‌گذاری شده است گفت : سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها بهبود سیستم حمل و نقل کشور است لذا تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه ناوگان ریلی در شرکت رجا ، جزو اولویت های سال جاری باشد .

    تابش بر اهمیت تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه ناوگان ریلی و ایجاد شرایط مطلوب‌تر برای کارکنان این صنعت تأکید و اظهار کرد : انتظار داریم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن ، بسته‌های سرمایه‌گذاری مشخص و به هگتا و سایر مراجع مربوطه ارائه شود تا با تأمین منابع لازم ، بهبود کیفیت خدمات در رجا امکان‌پذیر شود .

    مدیرعامل هگتا با اشاره به افزایش تمایل مردم به سفر با قطار به دلیل شرایط اقتصادی ، گفت : سال جدید فرصتی برای ایجاد تحولی جدی در خدمات‌رسانی به مسافران و تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی است. این موضوع با توجه به افزایش تقاضا برای سفرهای ریلی ، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

    مدیرعامل شرکت رفاه و گردشگری تأمین (هگتا) همچنین از برگزاری جلسات فی‌مابین مدیران هگتا ، سازمان تأمین اجتماعی ، مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سایر مسئولان خبر داد و افزود : بر اساس تصمیمات جلسه‌ای که در دی‌ماه سال گذشته برگزار شد ، همکاران ما در شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سال جدید موظف به انجام تکالیف مشخصی هستند . بخشی از این تکالیف به رفع چالش‌ها و نواقص موجود و بخشی دیگر به توسعه ناوگان ریلی اختصاص دارد .

    وی با اشاره به افزایش قیمت بلیت قطار در سال گذشته ، بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات تأکید کرد و افزود : افزایش قیمت‌ بلیت باید با بهبود سطح خدمات همراه باشد . نظرسنجی‌های مستمر از مسافران و پایش کیفیت خدمات ، یکی از الزامات اساسی در این مسیر است .

    مدیرعامل شرکت رفاه و گردشگری تأمین (هگتا) همچنین به اهمیت نظافت واگن ‌ها ، کیفیت سرویس‌دهی ، توسعه خدمات برخط و سایر عوامل مؤثر در رضایت مسافران اشاره کرد و گفت : کیفیت خدمات و نظافت قطارها ، نقش مهمی در جلب رضایت مسافران دارد . باید اطمینان حاصل کنیم که این موضوع به‌طور جدی مورد توجه بخش‌های ستادی رجا و مدیران قطار و ترنست قرار گیرد .

    تابش ضمن قدردانی از تلاش‌های «خانواده بزرگ رجا» از تهران تا دورترین نقاط کشور ، اظهار کرد : پاسداشت سرمایه انسانی در رجا حائز اهمیت است و باید برنامه دقیقی در این حوزه داشت . گزارش‌ها نشان می‌دهد که برخی از خدمات رجا حتی از رقبای خود پیشی گرفته است، این روند باید ادامه یابد و با نوآوری و تلاش مضاعف ، سطح خدمات را بیش از پیش ارتقا دهیم .

    وی در پایان سخنان خود ، بر لزوم توجه ویژه به نظرات مشتریان، به‌روزرسانی شیوه‌های نظارت و ارزیابی خدمات تأکید کرد و افزود : در این راستا ، هگتا برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های مختلفی را در شرکت‌های تابعه خود در دستور کار قرار داده تا سطح رضایت گردشگران و مسافران افزایش یابد .

    گزارش ستاد نوروزی رجا و بازدید از بخش‌های عملیاتی

    در ابتدای این جلسه ، ناصر بختیاری مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گزارشی از روند برگزاری جلسات ستاد نوروزی این شرکت ، ارائه کرد . همچنین برخی مدیران این شرکت ، توضیحاتی درباره حوزه‌های مرتبط با خدمات ریلی و پیش بینی های صورت گرفته در ایام نوروز مطرح کردند .

    در ادامه، علیرضا تابش بازدیدی از واحدهای مختلف شرکت رجا که در ایام نوروز بر آماده‌سازی و تجهیز قطارها نظارت دارند، انجام داد و توضیحات مدیران و کارکنان این بخش‌ها را شنید . این بازدید شامل بخش‌های ستاد فنی ، ادارات اعزام روسای قطار ، ترنست رانان ، دپوی بی‌سیم و سایر کشیک‌های فعال ، همچنین حضور در جمع اعضای ستاد نوروزی راه‌آهن کل کشور بود .

    گفتنی است هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی (هگتا) بزرگترین هلدینگ گردشگری کشور است که علیرضا تابش ، مدیرعاملی آن را برعهده دارد و متشکل از شرکت‌های گروه هتل‌های هما ، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا ، شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی ، شرکت گردشگری آبادگران ایران ، شرکت دهکده ساحلی انزلی و شرکت بین‌المللی خدمات مسافرتی و جهانگردی تأمین است .

     

     

    منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم

     

     

    var(--chat-input-size) + 0.5rem) * var(--reflect) * -1
    scale(1); transition: var(--bubble-transition-out);"> 

     




    مطالب مرتبط

    سفرهای نوروزی ۱۴۰۴ شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از ۲۳ اسفند ۱۴۰۳ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت .

    |

    در این بازدید وزیر راه و شهرسازی ضمن گفت‌وگوی صمیمی با مسافران ، خدمه قطارها و کارکنان شرکت راه آهن بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و نظرسنجی مستمر در راستای ارتقا کیفیت خدمات به مسافران تاکید کرد .

    |

    هموطنان گرامی برای این سفر باید قوانین و مقررات جاری دو کشور را که پیش از این اطلاع‌رسانی شده است رعایت کنند تا در طول سفر با مشکل مواجه نشوند .

    |

    در برابر ۲۵ میلیون تقاضای ثبت شده در سامانه ، ۱.۵ میلیون بلیت عرضه شده است .

    |

    از ۱۲۰۰ شرکت فراخوان شده برای همایش بیست و سوم ، ۴۰۰ شرکت ثبت‌نام کردند که ۴۸ شرکت از میان ثبت نام‌کنندگان حائز شرایط کسب تندیس و دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شدند که در این میان شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای دومین سال پیاپی مفتخر به دریافت تندیس نقره‌ای شد .

    |

    نظرات کاربران