در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از پروژه دو خطه کردن خط آهن زنجان - قزوین طی سه ماه آینده

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه آهن در سفر یک روزه به استان زنجان ، در اولین برنامه خود ضمن بازدید از سیر قطار در مسیر تاکستان - زنجان و همچنین بررسی پروژه دو خطه زنجان - قزوین گفت : امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم برای پیشرفت فازهای باقیمانده ، خرداد ماه سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد .

    جبارعلی ذاکری همچنین در بخش دوم سفر خود به استان زنجان از قسمت های پانل ، کنترل و ستاد نوروزی بازدید و با مسافران قطار در ایستگاه زنجان دیدار و گفتگو کرد .

    ذاکری با حضور در جلسه شورای اداری از افزایش سرعت قطارهای زنجان - قزوین و تهران - مشهد به ۱۶۰ کیلومتر در ساعت خبر داد و افزود : بسترهای اجرای این طرح آماده سازی شده و حتی آزمایش های اولیه در این خصوص نیز انجام گرفته است و در روزهای آینده اجرا خواهد شد .

    وی همچنین به اتصال خط شهرک صنعتی زنجان به خط آهن اشاره کرد و گفت : زیرسازی و کوپلاژ گذاری این مسیر پیشرفت ۸۰ درصدی دارد و به زودی به بهره برداری خواهد رسید .

    مدیرکل راه آهن شمالغرب در این جلسه با ارائه آمار باری و مسافری ، از موافقت دکتر ذاکری برای آغاز فعالیت دوباره قطار پنج ستاره فدک در ایستگاه زنجان قدردانی کرد .

    گفتنی است جلسه شورای اداری با حضور ذاکری مدیرعامل راه آهن ، بیات منش معاون توسعه و بهره برداری استانداری زنجان ، موسوی قائم مقام مدیرعامل راه آهن ، صفری مدیر کل راه آهن شمالغرب ، معاونین و کارشناسان راه آهن منطقه شمالغرب برگزار شد .

     

    منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم

     

     




    مطالب مرتبط

    سال آینده سال خوبی برای راه آهن است و با حمایت های جدی از راه آهن برنامه ریزی شده تا پایان برنامه هفتم این برنامه ها محقق شود و در سال های آینده موضوعات دیگری در دستور کار راه آهن قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه آهن در دیدار با سفیر هندوستان در تهران ، بر لزوم توسعه همکاری های دو طرف برای افزایش ترانزیت ریلی تاکید کرد ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در سفر اخیر هیئت ایرانی به ترکیه به ریاست وزیر راه و شهرسازی ، مذاکرات گسترده‌ای در خصوص تقویت همکاری های دو جانبه ، به ...

    |

    به منظور تحقق این هدف ، مقرر شد از محل اعتبارات متمرکز راه آهن و تبصره ۱۸، تسهیلاتی به بخش خصوصی و نهادها تعلق گیرد تا آن‌ها بتوانند نسبت به افزایش تعداد واگن‌های مسافربری اقدام کنند .

    |

    موسوی تحصیل کرده ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس با بیش از ۲۸ سال سابقه راه آهنی ، مسئولیت های متعددی از جمله معاون اداری - مالی راه آهن تهران ، مدیرکل دفتر حقوقی راه آهن ، مدیرکل راه آهن آذربایجان و معاون مدیرعامل راه آهن در بخش مسافری را در سابقه خود دارد .

    |

    نظرات کاربران