در حال بارگذاری ...
  • جذب بارهای ریل پسند در یزد توسعه خواهد یافت

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون بازرگانی و بهره برداری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، در سفری به استان یزد با همراهی مدیرکل راه آهن منطقه به منظور توسعه شبکه ریلی ، جهت جذب و حمل بارهای ریل پسند ، از کارخانجات فولاد بافق بازدید نمود .

    مرتضی جعفری در بازدید از معادن و کارخانجات فولاد بافق ، ضمن برگزاری جلسات متعدد با مدیران مربوطه و بررسی زیر ساخت ها و مراحل اتصال مجتمع فولاد بافق به شبکه ریلی ، از نزدیک در جریان آخرین تحولات و تلاش های صورت گرفته در جهت بهبود و توسعه حوزه حمل و نقل استان قرار گرفت .

    معاون بازرگانی و بهره برداری شرکت راه آهن ج.ا.ا بر اهمیت جذب بارهای ریل پسند و افزایش سهم حمل و نقل ریلی در جابجایی بار تاکید و راهکارهای مختلف برای تحقق این امر را مورد بررسی قرار داد .

    وی همچنین با اشاره به نقش برجسته صنایع فولاد در اقتصاد استان ، از تلاش های مدیران و کارکنان صنایع مذکور در جهت توسعه حمل و نقل ریلی منطقه قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها بیش از پیش تداوم یابد .

     

    منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم

     

     




    مطالب مرتبط

    خط آهن با عرض نرمال ما تا زاهدان است و از زاهدان تا میرجاوه به طول ۹۴ کیلومتر خط آهن پاکستان است که وارد کشورمان شده است و در عمل اتصال شبکه ریلی دو کشور در زاهدان اتفاق افتاده است .

    |

    در حال حاضر ، سرعت بازرگانی راه آهن های پیشرفته جهان دستکم بین ۳۰ الی ۸۰ کیلومتر در ساعت بوده و البته این سرعت در برخی راه آهن های پیشرفته جهان ، تا ۳۵۰ کیلومتر در ساعت نیز قابل افزایش است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، یک کارشناس ریلی با تأکید بر اهمیت هوشمندسازی و پایش لحظه‌ای وضعیت واگن‌ها ، گفت : استفاده از سنسورها و سامانه‌های ...

    |

    میزان صرفه جویی حمل‌ونقل ریلی به بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در سال رسیده و همین امر توجه دولت و مجلس به توسعه راه آهن را بیش از پیش ضروری کرده است .

    |

    توسعه منطقه و اجرای طرح‌های بزرگ مقیاس ، به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل ریلی ، نیازمند بهره‌گیری از سرمایه‌های مردمی و توان بخش خصوصی است تا روند پیشرفت پروژه‌ها شتاب گیرد .

    |

    نظرات کاربران