در حال بارگذاری ...

توسعه مکران و ریسک های ده گانه

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست بررسی توسعه مکران و ریسک های توسعه آن به همت انجمن حمل و نقل پاک برگزار شد .

در این گزارش مهرداد تقی زاده معاون سابق حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با درکی از سبک مدیریت و اجرای پروژه ها ده عنوان از ریسک هایی که ممکن است کشور با آن مواجه شود را برشمرد .

در ادامه حضار نیز نظرات خود را بیان نمودند .

 

 

بخش اول

 

 

 
 
 
 
بخش دوم
 
 
 
 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

برای تقویت کریدورها و برای ساخت بنادر بزرگ در دریای عمان و آستانه اقیانوس هند به سرمایه های بین المللی نیاز داریم تا بتوانیم یک رفتار بین المللی بر مبنای تعامل سازنده با جهان داشته باشیم پس مکران کلید ورود ایران به جامعه جهانی می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دستاوردها و قابلیت‌های بنادر خوزستان با هدف ارتقاء همکاری علمی بین دانشگاه و بندر و تقویت نقش آن در توسعه اقتصاد دریامحور ...

|

افزایش استفاده از ریل در بنادر به منظور حمل ارزان تر ، موضوعات مربوط به پدافند غیرعامل ، توسعه حمل و نقل چند وجهی ، افزایش ترانزیت خارجی از طریق تدوین توافقنامه فی مابین سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت راه آهن و پیگیری اجرایی کردن آن از طریق تشکیل کمیته دوجانبه و برگزاری جلسات ...

|

بندر شهید بهشتی به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور حائز ویژگی‌های بین المللی بسیاری است که رونق و توسعه فازهای کنونی آن به مدد مردم منطقه خواهد آمد البته باید در نظر داشته باشیم که توسعه این بندر نباید به شهر آسیبی وارد کند .

|

در بخش اقتصاد ساحلی که موضوعات مرتبط با دریا در پسکرانه انجام می‌شود ، توسعه دریامحور بسیار مورد توجه است . به همین دلیل جمعیت بعد از ایجاد ارزش افزوده اقتصادی به سمت ساحل گسیل می‌شود . به همین دلیل بزرگترین و پر‌جمعیت‌ترین شهرها ، شهرهایی هستند که در کنار ساحل شکل ...

|

نظرات کاربران