به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست بررسی توسعه مکران و ریسک های توسعه آن به همت انجمن حمل و نقل پاک برگزار شد .
در این گزارش مهرداد تقی زاده معاون سابق حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با درکی از سبک مدیریت و اجرای پروژه ها ده عنوان از ریسک هایی که ممکن است کشور با آن مواجه شود را برشمرد .
در ادامه حضار نیز نظرات خود را بیان نمودند .
بخش اول
بخش دوم
مطالب مرتبط
برای تقویت کریدورها و برای ساخت بنادر بزرگ در دریای عمان و آستانه اقیانوس هند به سرمایه های بین المللی نیاز داریم تا بتوانیم یک رفتار بین المللی بر مبنای تعامل سازنده با جهان داشته باشیم پس مکران کلید ورود ایران به جامعه جهانی می شود .
تکمیل و توسعه فاز ۲ بندر چابهار با هدف افزایش ظرفیت بار در دست اقدام قرار دارد و همچنین مکان یابی بندر دیگری در منطقه مکران با هدف پشتیبانی لجستیکی در دست اقدام است تا ظرفیت های توسعه ای را شکوفا کند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، تفاهمنامه همکاری بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دبیرخانه شورایعالی صنایع دریایی کشور امضا شد ...
استفاده از ظرفیت گردشگری در دریای خزر حق مسلم مردم است و گردشگری دریایی مایه آرامش است .
برای حضور بخش خصوصی لازم است که چارچوبهای اقتصادی و پیوستهای تجاری برنامههای توسعه اقتصاد دریامحور تهیه و تدوین شود .