در حال بارگذاری ...
  • توسعه مکران و ریسک های ده گانه

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست بررسی توسعه مکران و ریسک های توسعه آن به همت انجمن حمل و نقل پاک برگزار شد .

    در این گزارش مهرداد تقی زاده معاون سابق حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با درکی از سبک مدیریت و اجرای پروژه ها ده عنوان از ریسک هایی که ممکن است کشور با آن مواجه شود را برشمرد .

    در ادامه حضار نیز نظرات خود را بیان نمودند .

     

     

    بخش اول

     

     

     
     
     
     
    بخش دوم
     
     
     
     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    برای تقویت کریدورها و برای ساخت بنادر بزرگ در دریای عمان و آستانه اقیانوس هند به سرمایه های بین المللی نیاز داریم تا بتوانیم یک رفتار بین المللی بر مبنای تعامل سازنده با جهان داشته باشیم پس مکران کلید ورود ایران به جامعه جهانی می شود .

    |

    با توجه به تحولات بین‌المللی در صنعت حمل‌ونقل دریایی و عضویت ایران در کنوانسیون‌های جهانی ، تقویت دانش تخصصی مدیران حقوقی ، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است . دوره آموزشی تخصصی حقوق دریایی ، فرصتی برای هم‌اندیشی نخبگان حقوقی کشور و تدوین دستورالعمل‌ها و قراردادهایی نظام‌مند و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در جهان مدرن ، حاکمیت بر دریاها به منزله حاکمیت بر کانون‌های ثروت و قدرت است . حاکمیت بر دریا به معنای کنترل و اعمال قدرت ...

    |

    در سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۵ هزار و ۶۳۵ میلیارد ریال در قالب ۶ قرارداد و تفاهم نامه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر امیرآباد منعقد شده است که به عنوان نمونه می‌توان از انعقاد قراداد با شرکت‌های تولید آرد ، ترمینال مکانیزه غلات و مخازن روغن خوراکی یاد کرد که علاوه بر افزایش توان ...

    |

    توسعه بنادر و زیرساخت‌ها باید مطابق با استانداردهای جهانی باشد و حمل‌ونقل ریلی نیز باید در تخصیص اعتبارات مورد توجه ویژه قرار گیرد ؛ امری که نیازمند تلاش فوق‌العاده است . صادرات دریایی استان بوشهر در وضعیت ممتازی قرار دارد و این استان در حوزه واردات نیز جزو پنج استان برتر ...

    |

    نظرات کاربران