در حال بارگذاری ...
  • جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان مازندران

    در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می‌گردد و لزوم ارتقای ارائه خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران از جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی این استان خبر داد .

    عیسی خادمی اظهار کرد : در ۹ ماهه اول سال جاری بیش از ۳ میلیون و ۱۰۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جابه‌جا شدند . این میزان جابه‌جایی مسافر در قالب حدود ۷۱۱ هزار سفر انجام که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۳ درصدی سفر هستیم .

    وی تصریح کرد : سیاست این اداره کل ، جابه‌جایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و ناوگان عمومی انجام می‌شود . فعالیت غیرمجاز سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تپسی و... در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هم‌وطنان شده است ، لذا توصیه می‌گردد هموطنان از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیت‌های فراوانی همچون امنیت سفر ، رانندگان حرفه‌ای ، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند ، ایمنی سفر و رانندگان حرفه‌ای و ... هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی استفاده کنند .

    وی همچنین در ادامه خاطرنشان ساخت : در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می‌گردد و لزوم ارتقای ارائه خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است .

    رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان گفت : در سیستم حمل‌ونقل زمینی ، شرکت‌های مسافربری ، رانندگان اتوبوس و خدمه سفر در قبال مسافران مسئولیت دارند و موظف به رعایت قوانین و مقررات حمل و نقل هستند .

    خادمی اظهار کرد : در مازندران ۲۲۱ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعالیت دارند و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت‌ها و پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت ، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت .

     

    منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم

     

     




    مطالب مرتبط

    در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می‌گردد و لزوم ارتقای ارائه خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است .

    |

    عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از اختصاص تسهیلات ویژه نوسازی سواری برون شهری به ۱۱۸ ...

    |

    افزایش سهم خودروهای شخصی در حمل و نقل شهری موجب کاهش ایمنی جاده‌ای و رشد تعداد قربانیان تصادفات و آسیب‌های ناشی از آلودگی هوا شده است . در این میان ، ادعاهایی نظیر کاهش آلودگی هوا از طریق احداث میدان‌های شهری به اثبات نرسیده و در برخی موارد منجر به تشدید آلودگی نیز شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از رشد ۴۶ درصدی مراجعه ناوگان حمل و نقل عمومی ...

    |

    نظرات کاربران