در حال بارگذاری ...

بررسی روند پیشرفت پروژه محوطه‌سازی فرودگاه اهواز

تعامل و همکاری تمام ذینعفان در اتمام پروژه‌های عمرانی فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه اهواز بسیار تاثیرگذار است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در سفر معاون عملیات فرودگاهی و مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به فرودگاه اهواز ، روند پیشرفت پروژه محوطه‌‌سازی این فرودگاه برای تسهیل تردد مسافران مورد بررسی قرار گرفت .

در راستای برنامه‌های نظارتی و ارتقا کیفیت خدمات فرودگاهی ، علی اصغر باریکانی معاون عملیات فرودگاهی و محمدرضا زحمتکشان مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها از فرودگاه اهواز بازدید کردند .

در این سفر جزییات پروژه محوطه‌سازی فرودگاه اهواز به وسعت ۵۵ هزار متر مربع به‌‌ منظور بهبود فضای عمومی و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران و میزان پیشرفت این پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پس از بازدید از این پروژه عمرانی فرودگاه اهواز گفت : با توجه به اهمیت این پروژه برای رفاه حال مسافران این فرودگاه در نشست با پیمانکار تاکید شد که تا ۲۰ دی ماه امسال اتمام این پروژه بسیار ضروری است .

علی اصغر باریکانی با بیان اینکه تامین رفاه حال مسافران در فرودگاه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت فرودگاه‌ها است ، تاکید کرد : تعامل و همکاری تمام ذینعفان در اتمام پروژه‌های عمرانی فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه اهواز بسیار تاثیرگذار است .

محمدرضا زحمتکشان ، مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها هدف از این بازدید را بررسی آخرین وضعیت این پروژه اعلام کرد و گفت : بررسی حضوری موانع و چالش‌های پروژه‌های عمرانی اهمیت زیادی دارد و در نشست با پیمانکار مربوطه ، روند اجرایی پروژه محوطه‌سازی فرودگاه اهواز و راهکارهای تسریع در اتمام آن مورد بررسی قرار گرفت .

شایان ذکر است؛ در بازدید معاون عملیات فرودگاهی و مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها، سید مهدی رزاز، مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان ، پیمانکار ، مدیرکل دفتر فنی مشاور پروژه و دیگر اعضای مرتبط با این پروژه عمرانی حضور داشتند .

 

 

 

منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم

 




مطالب مرتبط

در برخی از فرودگاه‌ها ، مشکلات بزرگی در روند پروژه‌ها ایجاد شده که ضروری است پروژه‌های عمرانی با شتاب بیشتری پیگیری شود و اقدامات مستمر برای تسریع بهره‌برداری از آن‌ها در دستور کار قرار گیرد .

|

بررسی داده های این نظرسنجی ها توسط کارشناسان این دفتر در مجموع میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در فروردین ماه ۷۰.۳ درصد ، اردیبهشت ماه ۷۰.۶ و خرداد ماه ۷۲.۴ درصد بوده است و میزان رضایت مسافران در تیرماه ۷۰.۵ درصد ، مردادماه ۶۹.۱ درصد و شهریور ، مهر و آبان ماه به ترتیب ...

|

شاخص رضایت مسافر (Passenger Satisfaction Score) به عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت سازمان‌ها در نظر گرفته می‌شود و همچنین معیاری مهم از چگونگی عملکرد کلی سازمان در رابطه با مجموعه انتظارات مسافران است و تنها سازمان هایی در این زمینه موفق‌اند که بتوانند قدرت رقابتی خود را با بالا ...

|

بررسی بازخورد مستمر هوشمند از مسافران حاکی از ۷۰.۲ درصدی رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات و امکانات سالن های فرودگاهی در سطح کشور بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱.۸ درصد رشد داشته است .

|

پس از جمع‌آوری بیش از ۱۲ میلیون پرسش‌نامه زائران و مسافران در امسال در بررسی بیش از یک میلیون بازخورد ، مشخص شد که در ۱۰ روز نخست سفرهای اربعین حسینی امسال ۷۱ درصد مسافران از ارائه خدمات در این فرودگاه‌ها ، اظهار رضایت کرده‌اند .

|

نظرات کاربران