در حال بارگذاری ...

سرعت‌بخشی مسیر صنعت هوانوردی کشور ، نیازمند حمایت نمایندگان مجلس است

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نشستی با برخی از نمایندگان استان‌های مرکزی و مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت : همراهی و حمایت همه‌جانبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از صنعت حمل و نقل هوایی ، باعث پیشرفت و توسعه این صنعت در کشور می‌شود .

در راستای پاسخ به نیازهای جامعه و ملت شریف ایران ، سلسله نشست‌هایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی شده است . از جمله نشست مشترک میان نمایندگانی از استان‌های مرکزی و مازندران با حسین پورفرزانه ، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد .

در این نشست ، چالش‌های صنعت هوایی در حوزه انتخابیه نمایندگان و همچنین استفاده از ظرفیت قانونگذاری مجلس برای رفع چالش‌های کلان صنعت مورد بررسی قرار گرفت .

پورفرزانه در این نشست عنوان کرد : در حال حاضر در سازمان هواپیمایی کشوری ، تدوین سند توسعه صنعت حمل و نقل هوایی کشور به عنوان توسعه چهار ضلع اصلی این صنعت شامل نوسازی ناوگان هوایی ، تأمین نیروی انسانی متخصص صنعت ، شیوه نوین مدیریت فرودگاهی براساس احکام برنامه توسعه هفتم و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه قطعه سازی هواپیمایی ذیل تنظیم‌گری حاکمیت در دستور کار قرار گرفته است و در این مسیر ، حمایت و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر دستگاه‌ها ضروری است .

وی افزود : این حمایت‌ها موجب دلگرمی تلاشگران صنعت هوایی خواهد شد و می‌تواند دستیابی به اهداف توسعه‌ای کشور در این صنعت را سرعت بخشد .

گفتنی است نادرقلی ابراهیمی نماینده اراک ، کمیجان و خنداب و کامران پولادی نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در این جلسه حضور داشتند .

 

 

منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم

 

 

 




مطالب مرتبط

سازمان هواپیمایی کشوری همواره در راستای دستیابی به استانداردها ، رفع مشکلات و بهبود کیفیت ارائه خدمات کنار شهر فرودگاهی ایستاده است و این موضوع با تشکیل تیم تخصصی از هردو طرف با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، حسین پورفرزانه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست خبری خود به توانمندی های منابع انسانی متخصص در حوزه هوانوردی اشاره کرد و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که ترافیک هوایی در سطح جهانی ، فراتر از سطح قبل از همه‌گیری ویروس کرونا رشد می‌کند و ...

|

پس از تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران ایر با مشکل تامین دارو و نقل و انتقالات دارو به کشور مواجه شدیم بنابراین تحریم ایران ایر و صنعت هوانوردی تحریم مردم و تحریم بیماران ایرانی است و در واقع تحریم کنندگان متوجه موضوعات حقوق بشری نیستند . پس از تحریم ایران ایر به صورت رسمی ...

|

اقتصاد صنعت هوایی مهمتر از موضوع تحریم قطعه یا هواپیما است و آسیب اصلی به اقتصاد این صنعت وارد شده است . تحریم‌ها سبب پیر شدن صنعت هوایی کشور شده و اکنون متوسط عمر ناوگان هوایی کشور بیش از ۲۷ سال است .

|

نظرات کاربران