در حال بارگذاری ...

با رصد کریدورهای رقیب باید به دنبال ارتقا کریدورهای داخلی باشیم

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جواد هدایتی ، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری در دومین همایش ترانزیت با عنوان «ایران ، دیپلماسی کریدوری» با تاکید بر استفاده از موقعیت ژئوپلیتیکی کشور برای توسعه ترانزیت ، به چند نقطه عطف در توسعه ترانزیت کشور در دوران معاصر اشاره و خاطرنشان کرد : «یکی از این مقاطع سال ۱۹۹۱ همزمان با فروپاشی اتحادیه شوروی بود که ترانزیت در ایران رونق جدیدی گرفت و در این فاصله قوانین و مقررات ناظر بر ترانزیت و سازوکارهای اجرایی آن به وجود آمد .»

 

 

 

 

 
 
 
 
منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم
 
 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری بزرگ‌ترین مشکل توسعه ترانزیت کشور را عدم سازماندهی و ...

|

با تحلیل سهم عوامل مؤثر در وقوع تصادفات و تبیین رویکرد نوین جهانی یعنی افق صفر و سیستم ایمن ، راهکارهای مرتبط با راه مبتنی بر این رویکرد مورد بررسی قرار گرفت . همچنین در این دوره ، دستورالعمل شناسایی و اولویت‌بندی نقاط پرتصادف و نحوه ارزیابی اثربخشی اقدامات اصلاحی صورت گرفته ...

|

این پل ۱۶ متر طول دارد و دو روستای مال ملا و مونه را به هم متصل می‌کند .

|

پس از احداث راه‌های فرار ، تاکنون دو بار باعث نجات جان هم‌وطنان شده است ؛ یک دستگاه تریلی در ماه‌های گذشته و یک دستگاه خودروی سواری نیز به دلیل نقص فنی (ایراد در سیستم ترمز) از این راه فرار استفاده کرده‌اند .

|

با اجرای این طرح و حذف مراجعه حضوری رانندگان ، امکان نوبت‌گیری در هر نقطه از کشور برای فعالان این حوزه فراهم شد . علاوه بر رانندگان ایرانی ، رانندگان حوزه حمل و نقل کالا از کشورهای روسیه ، آذربایجان ، عراق و ترکیه نیز می‌توانند با مراجعه به وبگاه نسبت به دریافت نوبت اینترنتی ...

|

نظرات کاربران