در حال بارگذاری ...
  • با رصد کریدورهای رقیب باید به دنبال ارتقا کریدورهای داخلی باشیم

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جواد هدایتی ، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری در دومین همایش ترانزیت با عنوان «ایران ، دیپلماسی کریدوری» با تاکید بر استفاده از موقعیت ژئوپلیتیکی کشور برای توسعه ترانزیت ، به چند نقطه عطف در توسعه ترانزیت کشور در دوران معاصر اشاره و خاطرنشان کرد : «یکی از این مقاطع سال ۱۹۹۱ همزمان با فروپاشی اتحادیه شوروی بود که ترانزیت در ایران رونق جدیدی گرفت و در این فاصله قوانین و مقررات ناظر بر ترانزیت و سازوکارهای اجرایی آن به وجود آمد .»

     

     

     

     

     
     
     
     
    منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم
     
     
     




    مطالب مرتبط

    پایانه مرزی شهید سلیمانی (مهران) با تردد ۵۰۶ هزار نفر گزینه نخست مسافران برای عبور از مرزهای زمینی کشور بوده و پس از آن مرزهای شلمچه و رازی به ترتیب با تردد ۳۰۰ و ۸۵ هزار نفر در جایگاه‌های دوم و سوم تردد مسافران در ایام نوروز امسال قرار داشته‌اند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری بزرگ‌ترین مشکل توسعه ترانزیت کشور را عدم سازماندهی و ...

    |

    این پروژه شامل احداث مسیر قریب به ۱۱ هزار مترمربع ، پارکینگ ۲۵ هزار مترمربع و ساختمان جدید با زیربنای بیش از ۳۲۰۰ مترمربع در بخش مسافری و پارکینگ ۷۰ هزار مترمربع برای ناوگان سنگین حمل کالا است .

    |

    بهره‌برداری از ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در کریدور ۷۲۰ کیلومتری جنوب استان سیستان و بلوچستان ، نقش مؤثری در ارائه خدمات و تسهیل تردد زائران پاکستانی به کشورمان دارد .

    |

    در زمینه ارتقاء ایمنی شبکه راه‌های کشور نیز علاوه بر ایمن‌سازی نقاط پرحادثه با اولویت نقاط باقی‌مانده مصوب کمیسیون ایمنی راه‌ها و پروژه‌های دست اقدام ، اقداماتی برای کاهش ۱۰ درصدی سالانه مرگ و میر ناشی از وقوع سوانح جاده‌ای در حال انجام است .

    |

    نظرات کاربران