در حال بارگذاری ...
  • هشت هزار کیلومتر بزرگراه و باند دوم در دست ساخت داریم

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ، در نشست خبری هشتمین نمایشگاه حمل‌ونقل ، لجستیک و صنایع وابسته اظهار کرد : در حال حاضر با توجه به جا به جایی بیش از ۹۰ درصد کالا از طریق جاده ، چهارخطه کردن راه های اصلی با هدف افزایش ایمنی و تسریع در جابجایی کالا و مسافر یکی از اولویت‌های توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور است .

    وی افزود : بیش از ۸ هزار کیلومتر راه و بزرگراه در دست اجرا قرار دارد و هدف گذاری سال جاری تکمیل ۷۰۰ کیلومتر از این مسیرها است که تاکنون ۵۶۰ کیلومتر آن محقق شده است .

    کدخدازاده گفت : در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز ، ظرفیت تکمیل سالانه ۱۲۰۰ کیلومتر راه و بزرگراه در کشور وجود دارد .

     

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    با توجه به واقع شدن عمده مسیر در مناطق کویری و شرایط خاص مناطق کویری از نظر طولانی بودن مسیر و عدم برخورداری از مناظر طبیعی متنوع و به تبع خستگی و خواب آلودگی رانندگان ، احداث باند دوم مسیر در کاهش تصادف رخ به رخ نقش بسزایی ایفا می نماید .

    |

    با توجه به همجواری استان آذربایجان غربی با کشورهای جمهوری آذربایجان ، ترکیه و عراق ، تکمیل شبکه حمل و نقل در این منطقه می‌تواند نقش بسزایی در توسعه حمل و نقل بین‌المللی و در نتیجه توسعه اقتصادی کشور را به همراه داشته باشد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در نشست استاندار سمنان ، نمایندگان مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه، شاهرود و میامی و گرمسار و آرادان در مجلس با مدیرعامل شرکت ...

    |

    این تلاش راه‌آهن در راستای خدمت رسانی به مردم شریف کرمانشاه و برای تسهیل سفر به تهران و مشهد مقدس و سفرهای زیارتی صورت پذیرفته است که امیدواریم رضایت مردم را در پی داشته باشد .

    |

    در سال جاری ۴۰۰ میلیارد تومان از محل استجازه صندوق توسعه ملی با دستور مقام معظم رهبری برای خط آهن شهرکرد هزینه شد .

    |

    نظرات کاربران