پاسخگویی ۲۴ ساعته مرکز مدیریت راههای همدان با ۲۶۰ خط مستقیم
این مرکز با استفاده از تکنولوژیهای نوین و بهرهگیری از کارشناسان مجرب تلاش میکند تا اطلاعات بهروز و دقیقی را در اختیار رانندگان و مسافران قرار دهد . پاسخگویی سریع و مؤثر به سوالات و درخواستهای شهروندان از اولویتهای اصلی این مرکز است .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان از آمادگی مرکز مدیریت راههای همدان برای پاسخگویی به سوالات هموطنان در فصل سرما و بارندگیها خبر داد . این مرکز با ۲۶۰ خط مستقیم به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمترسانی است .
مهرداد آهکی با اشاره به آغاز فصل سرما و بارندگیها اظهار داشت : مرکز مدیریت راههای استان همدان با ۲۶۰ خط مستقیم به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان گرامی است . طی ۹ ماه سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار تماس در حوزه های راهداری ، حمل و نقل و رانندگان از طریق سامانههای ۱۴۱ در مرکز مدیریت راههای همدان پاسخ داده شده است .
وی ادامه داد : این مرکز با استفاده از تکنولوژیهای نوین و بهرهگیری از کارشناسان مجرب تلاش میکند تا اطلاعات بهروز و دقیقی را در اختیار رانندگان و مسافران قرار دهد . پاسخگویی سریع و مؤثر به سوالات و درخواستهای شهروندان از اولویتهای اصلی این مرکز است .
آهکی تأکید کرد : اطلاعرسانی صحیح و بهموقع درباره وضعیت جادهها ، حوادث رانندگی و شرایط جوی از مهمترین وظایف مرکز مدیریت راههای همدان است . این مرکز با همکاری سایر نهادهای مرتبط، به طور مداوم در حال ارتقاء کیفیت خدمات خود میباشد تا ایمنی و راحتی مسافران تضمین شود .