در حال بارگذاری ...
  • تنگه هایی که موجب رونق و تنگناهایی که موجب عدم رونق کریدور شمال - جنوب می شوند

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، علی ضیایی مدیر اندیشکده حمل و نقل ایران در نشست آسیب شناسی عدم شکل گیری ترانزیت ریلی در کریدور شمال - جنوب که به همت اندیشکده حمل و نقل و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی برگزار شده بود به تشریح علل اهمیت کریدور شمال جنوب و مشکلات پیرامون آن پرداخت .

     

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، حسن صدیقی رئیس کارگروه حمل و نقل بین‌المللی انجمن ریلی در نشست آسیب شناسی عدم شکل گیری ترانزیت ریلی در کریدور شمال - جنوب ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، یوگینی بارانوف نماینده شرکت RZD Logistika در ایران در نشست آسیب شناسی عدم شکل گیری ترانزیت ریلی در کریدور شمال - جنوب که به همت ...

    |

    توافق دو دولت ایران و روسیه بر تحکیم روابط است . عزم دولت ایران بر گسترش روابط با روسیه است و مصمم هستیم همکاری‌های خود را در کریدورهای شمال - جنوب و غرب - شرق و مسیرهای دریایی و بنادر گسترش دهیم . می‌توانیم توافقات بسیار مهمی با فدراسیون روسیه در تکمیل مسیر راه‌آهن‌ها و ...

    |

    در سال ۱۴۰۲ سهم ترانزیت ریلی از کل عملیات ترانزیت بندر شهید رجایی ۹ درصد بود که در سال جاری این میزان با ساماندهی عملیات ریلی در ۹ ماهه سال به ۱۷ درصد رسیده است .

    |

    باید با تمرکز بر افزایش سهم ترانزیت ریلی ایران ، مشکلات درون و برون سازمانی در این زمینه برطرف شوند .

    |

    نظرات کاربران