در حال بارگذاری ...
  • امکان بهره مندی از راه آهن در شاخه غربی کریدور شمال - جنوب با شرایط ویژه

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، آستارا نقطه تلاقی شاخه غربی کریدور شمال - جنوب است و می توان این مسیر را برای بخش غربی روسیه به صرفه ترین محور دانست و راه آهن رشت - آستارا هم حلقه مفقوده آن هست .

    شرکت اروند سافیک با کسب نمایندگی از شرکت های بزرگ روسی توانسته تا قطارهای برنامه ای منظمی را از آستارا به مسکو‌ و بالعکس با هشت روز زمان حمل برای فورواردرها ، تجار و صاحبان صنایع و کالا فراهم نماید ، که با نرخ رقابتی تا چهل درصد مناسب تر از تریلر چادری و پانزده درصد از واگن مسقف این شرایط برقرار است .

     

     

     

     

     
     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، حسن صدیقی رئیس کارگروه حمل و نقل بین‌المللی انجمن ریلی در نشست آسیب شناسی عدم شکل گیری ترانزیت ریلی در کریدور شمال - جنوب ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، یوگینی بارانوف نماینده شرکت RZD Logistika در ایران در نشست آسیب شناسی عدم شکل گیری ترانزیت ریلی در کریدور شمال - جنوب که به همت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، زائور رمضان او مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ، ساخت و بهره برداری پایانه ریلی آستارا - آرتیکو (نماینده رسمی راه آهن جمهوری ...

    |

    بر اساس اطلاعات سامانه نوبت‌دهی مکانیزه راه‌اندازی شده در مرز آستارا ، در هفت ماهه امسال نیز تقاضای سفر و نوبت صادره برای رانندگان ایرانی و خارجی به منظور عبور از این پایانه رشد ۱۶ درصدی به خود دیده است .

    |

    کریدور شمال - جنوب نه تنها از مسیر ریلی ، بلکه از مسیر جاده‌ای و دریایی نیز عبور می‌کند . این کریدور در واقع شامل مسیرهای مختلف است که از کشورهای مختلف عبور می‌کند و نه فقط محدود به مسیر ریلی . در واقع ، ترانزیت در کریدور شمال - جنوب می‌تواند ترکیبی از حمل‌ونقل ریلی ، جاده‌ای و ...

    |

    نظرات کاربران