در حال بارگذاری ...
  • امکان بهره مندی از راه آهن در شاخه غربی کریدور شمال - جنوب با شرایط ویژه

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، آستارا نقطه تلاقی شاخه غربی کریدور شمال - جنوب است و می توان این مسیر را برای بخش غربی روسیه به صرفه ترین محور دانست و راه آهن رشت - آستارا هم حلقه مفقوده آن هست .

    شرکت اروند سافیک با کسب نمایندگی از شرکت های بزرگ روسی توانسته تا قطارهای برنامه ای منظمی را از آستارا به مسکو‌ و بالعکس با هشت روز زمان حمل برای فورواردرها ، تجار و صاحبان صنایع و کالا فراهم نماید ، که با نرخ رقابتی تا چهل درصد مناسب تر از تریلر چادری و پانزده درصد از واگن مسقف این شرایط برقرار است .

     

     

     

     

     
     
     
     
    خبرنگار : سید علی سید صدر
     
     
     




    مطالب مرتبط

    از خرداد ماه امسال که نخستین قطار از چین وارد بندر خشک ریلی آپرین شد ، تاکنون ۳۰ قطار وارد این بندر خشک شده است . در حال هماهنگی برای توسعه این قطارها هستیم و به کشورهایی که دسترسی ریلی نداریم بار با کامیون ارسال خواهد شد .

    |

    این قطار سفر خود را از ۹۰۰ کیلومتری شمال مسکو آغاز کرده و با عبور از کشورهای روسیه ، قزاقستان و ترکمنستان ، از مرز «اینچه‌برون» وارد ایران شده و در مدت ۱۲ روز به بندر خشک آپرین رسیده است .

    |

    راه آهن اردبیل - میانه حدود ۲۰ سال است که هنوز به نتیجه نرسیده است و ما تا پایان مهرماه به ۹۴ درصدی پیشرفت فیزیکی می‌رسیم و این موضوع با صبحت هایی که با شخص استاندار شد و با پیگیری‌هایی که رییس جمهور دارند این موضوع ۲۰ ساله را در این دولت به نتیجه می‌رسانیم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسائلی مانند حل چالش عرض ریل برای سرعت و استاندارد بار محوری ۲۵ تن برای حمل ارزان از جمله ضمانت های فنی برای موفقیت کریدور ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در نشست رؤسای کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و آذربایجان بیان کرد : در زمینه ...

    |

    نظرات کاربران