در حال بارگذاری ...

با وجود تحریم ها ، استفاده از مزیت ترانزیتی کشور امکان پذیر نیست

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وحید حسین زاده عضو هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی در نشست اولویت ها و راهبردهای توسعه راهگذرهای بین المللی که به همت مجموعه رایحه اقتصاد برگزار شده بود در ارائه خود به تشریح ظرفیت های ترانزیتی و لجستیکی بنادر شمالی ایران در راستای کریدور شمال جنوب پرداخت .

وی افزود : در منطقه آزاد انزلی حتی یک مورد سرمایه‌گذاری خارجی نداریم .

 

 

 

 

 
 
 
 
منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم
 
 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست تخصصی بررسی مسائل ، چالش‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای منطقه آزاد انزلی به دعوت مجمع نمایندگان گیلان و با حضور رضا ...

|

امسال تمرکز ما در نمایشگاه لجستیک بیشتر بر بخش دریایی است . بندر کاسپین ظرفیت حمل‌ونقل نهایی آن سالانه ۱۱ میلیون تن بار را دارد ، در حالی که ظرفیت اسمی فعلی آن ۳ میلیون تن است . سال گذشته حدود ۷۶۰ هزار تن بار در این بندر تخلیه و بارگیری شد و امسال تا مردادماه ، رشد ۳۶ درصدی نسبت ...

|

با تکمیل مسیر ریلی تا محوطه بندر و بهره‌برداری عملیاتی از آن ، امکان انتقال مستقیم کالاهای اساسی همچون گندم و روغن از اسکله به شبکه سراسری ریلی کشور و کشورهای همسایه فراهم شده ؛ اقدامی که نقش مهمی در تسریع فرایند توزیع و کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل به همراه داشته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ پس از ۶ ماه وقفه ، نخستین محموله ترانزیتی کود اوره از ترکمنستان ، با عبور از مسیر دریایی و راه‌آهن شمال۲ ، از بندر ...

|

نظرات کاربران