در حال بارگذاری ...
  • با وجود تحریم ها ، استفاده از مزیت ترانزیتی کشور امکان پذیر نیست

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وحید حسین زاده عضو هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی در نشست اولویت ها و راهبردهای توسعه راهگذرهای بین المللی که به همت مجموعه رایحه اقتصاد برگزار شده بود در ارائه خود به تشریح ظرفیت های ترانزیتی و لجستیکی بنادر شمالی ایران در راستای کریدور شمال جنوب پرداخت .

    وی افزود : در منطقه آزاد انزلی حتی یک مورد سرمایه‌گذاری خارجی نداریم .

     

     

     

     

     
     
     
     
    منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، یکی از مهمترین ضعف های راهبردی استان عدم وجود پیوست رسانه ای در خصوص پروژه های عمرانی ، طرح ها و برنامه های کاری ملی گیلان ...

    |

    مزیت ترانزیتی برای کشورهای حوزه آسیای میانه و قفقاز در کنار موقعیت ویژه در کریدورهای بین المللی به خصوص راهگذر شمال - جنوب از مهمترین مزایای نخستین منطقه آزاد شمال کشور محسوب‌ می شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در دیدار مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی بر هم افزایی و همچنین اهتمام در معرفی فرصت های ...

    |

    مهمترین برنامه ، اعمال تمامی مزایا و معافیت‌های قانونی با محوریت بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌خصوصی است . در واقع سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان یک نهاد حاکمیتی براساس قانون و راهبردهای اعلامی از سوی مقام معظم رهبری که در قالب‌هایی همچون سیاست‌های کلی ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هادی حق شناس در دیدار با اصحاب رسانه در پاسخ به پرسش های اصحاب رسانه در خصوص موضوعات مختلف استان گیلان و چالش های مربوط به ...

    |

    نظرات کاربران