در حال بارگذاری ...
  • جابجایی بیش از ۲ میلیون و ۴۰۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان مازندران

    در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه‌ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می‌شود و لزوم ارتقا ارائه خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان مازندران جابجایی بیش از ۲ میلیون و ۴۰۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد .

    عیسی خادمی رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران گفت : در شش‌ماهه اول سال جاری بیش از ۲ میلیون و ۴۰۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جابه‌جا شدند و این میزان جابه‌جایی مسافر در قالب ۵۵۴ هزار و ۲۲۲ سفر انجام که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲ درصدی سفر هستیم .

    وی تصریح کرد : سیاست این اداره کل ، جابه‌جایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و ناوگان عمومی انجام می‌شود . فعالیت غیر مجاز سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تپسی و... در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هم‌وطنان شده است ، لذا توصیه می‌شود هم‌وطنان از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیت‌های فراوانی همچون امنیت سفر ، رانندگان حرفه‌ای ، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند ، ایمنی سفر و رانندگان حرفه‌ای و ... هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی استفاده کنند .

    وی همچنین در ادامه خاطرنشان ساخت : در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه‌ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می‌شود و لزوم ارتقا ارائه خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است .

    رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان گفت : در سیستم حمل‌ونقل زمینی ، شرکت‌های مسافربری ، رانندگان اتوبوس و خدمه سفر در قبال مسافران مسئولیت دارند و موظف به رعایت قوانین و مقررات حمل و نقل هستند .

    خادمی اظهار کرد : در مازندران ۲۲۱ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعالیت دارند و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت‌ها و پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت ، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت .




    مطالب مرتبط

    در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می‌گردد و لزوم ارتقای ارائه خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است .

    |

    به منظور بازدارندگی ، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای ، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرارگاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است .

    |

    بیشترین جابجایی مسافر در نیمه نخست سال جاری به شهرستان های زاهدان ، زابل و سراوان اختصاص داشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران اظهار کرد : در پنج ماه گذشته تعداد ۱۲۲۰۰ ...

    |

    در ایام اربعین ۱۴۰۳ حدود ۲۱۰۰ سفر از مبادی استان کرمان به مرز شلمچه برای اعزام زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به وسیله ناوگان اتوبوسی استان و بالعکس انجام شد .

    |

    نظرات کاربران