در حال بارگذاری ...
  • پاسخگویی به بیش از ۸ هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان همدان

    مشکلات راه‌ها با ۱۷۰۶ شکایت بیشترین سهم از تماس‌های سامانه ۱۴۱ را در بر می‌گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل‌ونقل باری ، مسافری ، عوارضی‌ها ، امداد خودرو و مراکز خدمات رفاهی ، ایمنی و حریم راه موضوع تماس‌ها بوده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در ۶ ماهه ابتدای امسال به بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان همدان پاسخ داده شده است .

    مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و  نقل جاده‌ای استان ضمن اشاره به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ اظهار کرد : کل شکایات ثبت شده در سامانه ۲ هزار و ۷۳۶ شکایت بوده که در حوزه راهداری مواردی از قبیل خرابی روسازی ، آشکارسازی موقعیت غیرمنتظره و مخاطره آمیز ، پاکسازی سطح راه (سنگریزه) ، رفع عیب تابلوها و علائم ، رفع چاله‌های مخاطره آمیز در جاده‌ها ، پاکسازی سطح راه (لاشه حیوان) ، شامل می‌شود .

    وی با توجه به تحلیل و جمع‌بندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده‌ای توسط این اداره کل در نیمه اول سال جاری خاطرنشان کرد : مشکلات راه‌ها با ۱۷۰۶ شکایت بیشترین سهم از تماس‌های سامانه ۱۴۱ را در بر می‌گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل‌ونقل باری ، مسافری ، عوارضی‌ها ، امداد خودرو و مراکز خدمات رفاهی ، ایمنی و حریم راه موضوع تماس‌ها بوده است .

    آهکی تاکید کرد : در بحث مشکلات حوزه حمل و نقل کالا نیز ۷۳۶ مورد تماس داشته‌ایم که بیشتر در خصوص عدم پرداخت کرایه بار شرکت‌های باربری بوده که این مورد روزانه افزون بر ۱۰ مورد تماس با کارشناسان انجام می‌شود .

    مدیرکل راهداری استان همدان تصریح کرد : در حوزه حمل و نقل مسافر هم ۲۲۸ مورد شکایت شامل عدم صدور بلیت در مبدا سفر ، تخلفات رانندگی راننده ، خستگی و خواب آلودگی راننده، برخورد نامناسب کارکنان شرکت مسافری ، مسافرگیری غیر مجاز حین سفر و مهم ترین موضوع تاخیر بیش اندازه در آغاز سفر مشکلاتی هستند که طی تماس با کارشناسان مرکز مطرح میشوند و خوشبختانه همه ی موارد یا پیگیری اداره ی مسافر رفع شده است .

    آهکی یادآور شد : ۲۰ مورد از شکایات هم در خصوص حریم راه بوده که در این حوزه مهم مشکلات شامل ایجاد راه دسترسی غیر مجازدر حاشیه راه‌ها، تخلیه نخاله در حاشیه راه ها و مهم‌ترین موضوع ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه راه گزارش شده است .

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ابراز کرد : سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های ، پل ارتباطی کاربران جاده‌ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان است و کاربران می‌توانند شکایات ، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود .

     

    منتظر حضور شما در پیج اینستاگرام iranway هستیم

     

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری از سرویس و کالیبراسیون دو دستگاه توزین در حال حرکت خبر داد و گفت : پس از این ...

    |

    مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام گیرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت : ۳ میلیون و ۲۶۵ هزار تن کالا در هفت ماهه گذشته از طریق شبکه حمل‌ونقل ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون توسعه فناوری و هوشمندسازی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت : توسعه ، تجهیز ، ارتقاء و روزآمدی سامانه‌های ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از جابجایی بیش از ۵.۶ میلیون تن انواع کالا از مبادی استان طی ...

    |

    نظرات کاربران