در حال بارگذاری ...
  • ثبت رکورد ۱۸۰ هزار نفر - ساعت برگزاری دوره آموزشی فنی و تخصصی توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

    در راستای تولید علم ، این شرکت تا کنون موفق به تدوین بالغ بر ۱۰۶ عنوان استاندارد ملی در زمینه‌های قیر و آسفالت ، سیمان و بتن ، مکانیک خاک و سنگ با تاکید بر شناخت نیازهای روز جامعه فنی و مهندسی و در همکاری با سازمان ملی استاندارد شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت : با برنامه‌‎ریزی‌های انجام شده همزمان با تحقق شعار سال ، رکورد برگزاری ۱۸۰ هزار نفر - ساعت دوره آموزشی ، کارگاه و سمینار فنی و تخصصی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ثبت خواهد شد .

    مجید کیانپور در کارگاه آموزشی" اهمیت نقش مهارت آموزی در ارتقاء و توسعه دانش فنی و توانمندسازی منابع انسانی" گفت : شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با قدمتی ۷۰ ساله در کشور یک شرکت دانش بنیان و فناورانه است و به طور مستمر در حال تولید علم و به‌روز آوری و آموزش دانش نوین به کارشناسان ، تکنسین‌ها و جامعه مهندسی کشور است .

    کیانپور با اشاره به برگزاری قریب به ۱۴۰ هزار نفر - ساعت دوره آموزشی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بیش از یکهزار نمایندگی در سراسر کشور گفت : با پیشرفت فناوری دنیا ، دانش و فرهنگ سازمانی در حال تغییر است و باید با کسب دانش نوین و تولید علم در کشور به صورت مستمر کارکنان در معرض آموزش قرار گیرند ، از این رو شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال رونق تولید با مشارکت مردم ، اقدام به برنامه‌ریزی جهت برگزاری ۱۸۰ هزار نفر - ساعت دوره آموزشی  با مشارکت کارشناسان ، تکنسین‌ها و جامعه مهندسی حاضر در سازمان‌ها و دستگاه‎های اجرایی کرده است .

    وی با اشاره به ضرورت آموزش‌ در بخش استانداردها و بخش‌نامه‌ها افزود : در راستای تولید علم ، این شرکت تاکنون موفق به تدوین بالغ بر ۱۰۶ عنوان استاندارد ملی در زمینه‌های قیر و آسفالت ، سیمان و بتن ، مکانیک خاک و سنگ با تاکید بر شناخت نیازهای روز جامعه فنی و مهندسی و در همکاری با سازمان ملی استاندارد شده است .

    کیانپور با اشاره به اینکه پس از آموزش ، اولویت نخست ما اجرای دستورالعمل‌ها و استانداردها در ارائه خدمات است ، تاکید کرد : خدماتی که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارائه می‌دهد منطبق بر نشریه‌ها ، دستورالعمل‌ها و استانداردهای ملی و بین‌المللی است .

    مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد : این شرکت خود را در قبال جامعه مسئول می‌داند و در راستای مسئولیت اجتماعی و با اعتقاد به اینکه منابع انسانی در کشور ارزشمند است از آمادگی ارائه آموزش‌های تخصصی به آزمایشگاه‌های بخش خصوصی خبر داد .

    سید ابوالفضل بهره‌دار رئیس انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران در این نشست گفت : انجمن‌های علمی مشاوران امین برای توسعه کشور محسوب می‌شوند و برخی انجمن‌های علمی در مجالس و شوراها دارای کرسی هستند .

    بهره‌دار گفت : شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک عضو ممتاز و موثر انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران است که بر اساس تفاهم‌نامه همکاری که در بخش‌های مختلف به امضاء رسیده است ، کارگاه آموزشی " اهمیت نقش مهارت آموزی در ارتقاء و توسعه دانش فنی و توانمندسازی منابع انسانی" نیز در راستای یکی از مفاد همکاری‌های فی‌مابین در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد : شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ۷۱ سال قدمت در پروژه های ...

    |

    در این دوره آموزشی حمل آسفالت گرم و برنامه‌ریزی آن ، روش‌های اجرایی پخش آسفالت گرم و عملیات غلتک زنی و تراکم آسفالت گرم از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی خواهد بود .

    |

    باید روزنه‌ای باز شود تا شرکت‌های ریلی مسافری با توجه به تورم درآمد مناسب کسب کنند . در بخش ناوگان باری نیز همین مشکلات وجود داد و برای رفع آن ، باید بین شرکت‌های حمل و نقل ریلی تعامل ایجاد شود تا در جهت افزایش بهره‌وری ، همانند شریک با یکدیگر تعامل داشته باشند .

    |

    با نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور افزایش یافته است و نیز در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در استان‌های کرمان و کرمانشاه با تشکیل کمیته بهره‌وری آسفالت در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان ، کیفیت تولید و اجرای ...

    |

    در خیلی پروژه ها طرح آسفالت به جای اینکه پروژه محور باشد ، کارخانه محور می‌شود و مصالح در حین اجرا تغییر می‌کند ، ضمن اینکه استفاده از نیروهای غیرکارآمد نیز سبب مشکلات در این حوزه می‌شود ، یا در مورد قیر پی جی این نکته مطرح است که آیا همان قیر تحویل داده می‌شود و عملا طی این ...

    |

    نظرات کاربران