به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد مهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی در نشست خبری شانزدهمین همایش قیر و آسفالت در پاسخ به پرسش خبرنگار پرتال حمل و نقل پیرامون نحوه رسیدن به بهره وری و نجات از بحران کسری منابع مالی ، تنها راه موجود را تغییر رویکرد و جسارت مدیران در بهره گیری از راه های دانش بنیان و تکنولوژی جدید دانست .
مطالب مرتبط
ارزش راهها در سال گذشته ۷هزار همت بود ، که با توجه به افزایش طول راهها ، تورم و افزایش قیمتها ، امروز تقریبا به عدد ۹ هزار همت رسیدهایم . هزینه نگهداری آسفالت در سال ۱۴۰۱ ، ۵۵۰۰ همت بود که به طور متوسط ۳۶۰ همت برای نگهداری در سال نیاز است که متاسفانه در حال حاضر با حدود ۱۰ ...
به گزارش پرتال حمل و نقل ، داود محمدی کارآفرین نمونه ، رئیس هیات مدیره انجمن قیر ایران و مدیرعامل شرکت قیران پخش به دلیل اقدامات و خدمات شایان خود در ...
ناگزیر به استفاده از فناوریهای نوین در بخش استفاده از پودر لاستیک ، آسفالت گوگردی ، قیر پلیمری و غیره هستیم که مرکز تحقیقات به عنوان مرکزی حاکمیتی تمام حمایت خود را از شرکتهای دانشبنیان در جهت استانداردسازی و سپس استفاده در حوزه احداث بکار میگیرد .
تجهیز و نوسازی ناوگان جادهای و زیرساختهای جادهای در اولویت قرار دارد . این موضوع در جلساتی که با وزرای صمت و نفت برگزار خواهد شد ، پیگیری میشود تا ضمن اقدامات موثر از بخش خصوصی در این زمینه بهرهبرداری بیشتری شود .
در بحث حمل قیر و اضافه شدن شاخص هوشمندسازی سیستم حمل و نقل برای ارسال قیر باکیفیت به کارخانه آسفالت، با توجه به گریدبندیهایی که صورت گرفته ، اعلام میکنم که اخیرا گرید A+ هم به رتبهبندیها کارخانجات تولید قیر اضافه شده است .