در حال بارگذاری ...

سه میلیون تن ظرفیت صادرات قیر داریم

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدمهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی گفت : اهمیت کیفیت قیر و آسفالت برای وزارت راه و شهرسازی به عنوان بزرگترین مصرف‌کننده بسیار مهم است چراکه ۴٩ درصد قیر تولید شده در کشور در پروژه‌های مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی مصرف می‌شود .

وی در ادامه افزود : اهمیت کیفیت قیر و آسفالت بسیار مهم و استراتژیک است ، بنابراین توجه به آن باید در اولویت قرار گیرد . بر همین اساس نیز برای اجرای آن برنامه‌های بسیاری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم .

رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی اظهار داشت : برای کیفی‌سازی صنعت قیر اقداماتی انجام شده که بارزترین آن دو جداره کردن تانکر حمل قیر و  ایجاد و استقرار ۵٠ آزمایشگاه قیر است .

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی اظهار داشت : برای کیفی‌سازی صنعت قیر اقداماتی انجام شده که بارزترین آن دو جداره ...

|

با توجه به آنکه ۳۰۰ هزار کیلومتر راه داریم ، بنابراین راه‌های نگهداری از آن بسیار مهم و چالشی است در نتیجه بحث بهینه سازی هزینه‌ها ، نگهداری و احداث با استفاده از فناوری‌های نوین در بخش قیر و آسفالت حائز اهمیت است .

|

به صورت میانگین در سال تقریبا ۱۰۰ هزار تن آسفالت در محورهای استان با اعتبار تقریبی دو هزار میلیارد ریال تولید می شود که در این میزان آسفالت معادل پنج هزار تن قیر در جاده های استان مصرف شده است . متوسط شاخص تعداد روستاهای دارای آسفالته کشور حدود ۸۳ درصد است که این عدد در استان ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در نیمه نخست ۱۴۰۳ بیانگر نشست و برخاست ۳۰ هزار فروند هواپیما و اعزام و پذیرش ۴ میلیون ...

|

با گذشت حدود ۲۰ سال از انتشار این آیین نامه ، با در نظر گرفتن تجربیات در صنعت حمل و نقل و توسعه در کمیت و کیفیت خطوط ریلی کشور ، با بهره مندی از دانش روز و با هدف بهینه سازی طراحی وبالتبع ساخت خطوط ریلی کشور این آیین نامه به روزرسانی و منتشر شد .

|

نظرات کاربران