در حال بارگذاری ...

بلاک های بحرانی با مشارکت بخش خصوصی باید دو خطه شود

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه آهن گفت : یکی از رسالت های راه آهن انتقال بار از جاده به ریل است و این موضوع با افزایش ظرفیت محورهای ریلی امکان پذیر است .

جبارعلی ذاکری خاطرنشان کرد : برای زیر ساخت ریلی در سال جاری قراردادهایی را عملیاتی خواهیم کرد زیرا هرآنچه در برنامه توسعه هفتم باشد آن را انجام داده و استقبال خواهیم کرد .

وی تصریح کرد : به طور کلی تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی و ارائه خدمات مناسب ، فعال کردن بخش های سرمایه گذاری است که باید تعامل مناسب بین تولیدکنندگان ناوگان ریلی با سرمایه گذاران صورت پذیرد تا بتوانیم با استفاده بهینه از این ظرفیت ، خدمات را با کیفیت بالاتری به مردم ارائه دهیم .

مدیر عامل راه آهن گفت : اتصال خطوط ریلی به معادن و صنایع و تکمیل محورهای ریلی ، اثر بخشی ملی دارد . همچنین با تعامل با سرمایه‌گذاران امیدواریم قراردادهای جدیدی را عملیاتی کنیم . علاوه بر توسعه زیر ساخت‌ ریلی به دنبال سرمایه‌گذاران در بخش ناوگان ریلی مسافری هم هستیم .

 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده اصفهان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در آیین انعقاد تفاهم نامه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن گفت : پیشرفت فیزیکی راه آهن کرمان - سیرجان در ۴ قطعه به ۴۵ درصد رسیده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد راه آهن بر لزوم ارتقا و تقویت ساختار بازرسی راه آهن تاکید کرد و گفت : لازم است با تغییر ...

|

یکی از شاخص‌های مهم در این حوزه ، اعزام به‌موقع واگن‌های بارگیری‌شده به مقاصد است . در گذشته ، توقف این واگن‌ها در مبادی بیش از ۱۰ روز طول می‌کشید ، اما اکنون با مدیریت ترافیک منطقه شرق ، این مدت به ۳ روز کاهش یافته است .

|

شرکت راه آهن موظف است مشخصات و تعداد کشنده‌های ریلی مورد نیاز سالانه خود در طول اجرای قانون برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۴۰۳ را به وزارت راه و شهرسازی اعلام کند و وزارت راه و شهرسازی موظف است با توجه به ظرفیت سالانه تولید داخل ، نسبت به صدور مجوزهای ...

|

نظرات کاربران