در حال بارگذاری ...
  • بلاک های بحرانی با مشارکت بخش خصوصی باید دو خطه شود

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه آهن گفت : یکی از رسالت های راه آهن انتقال بار از جاده به ریل است و این موضوع با افزایش ظرفیت محورهای ریلی امکان پذیر است .

    جبارعلی ذاکری خاطرنشان کرد : برای زیر ساخت ریلی در سال جاری قراردادهایی را عملیاتی خواهیم کرد زیرا هرآنچه در برنامه توسعه هفتم باشد آن را انجام داده و استقبال خواهیم کرد .

    وی تصریح کرد : به طور کلی تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی و ارائه خدمات مناسب ، فعال کردن بخش های سرمایه گذاری است که باید تعامل مناسب بین تولیدکنندگان ناوگان ریلی با سرمایه گذاران صورت پذیرد تا بتوانیم با استفاده بهینه از این ظرفیت ، خدمات را با کیفیت بالاتری به مردم ارائه دهیم .

    مدیر عامل راه آهن گفت : اتصال خطوط ریلی به معادن و صنایع و تکمیل محورهای ریلی ، اثر بخشی ملی دارد . همچنین با تعامل با سرمایه‌گذاران امیدواریم قراردادهای جدیدی را عملیاتی کنیم . علاوه بر توسعه زیر ساخت‌ ریلی به دنبال سرمایه‌گذاران در بخش ناوگان ریلی مسافری هم هستیم .

     

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده اصفهان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در آیین انعقاد تفاهم نامه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن گفت : پیشرفت فیزیکی راه آهن کرمان - سیرجان در ۴ قطعه به ۴۵ درصد رسیده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه‌آهن گفت : کشور ما بینابین این دو قرار دارد و قطعا نیازمند تصمیمات جدی در مراجع بالاتر و اسناد بالادستی برای ...

    |

    با توجه به تخصیص ها و برنامه ریزی برای تعمیرات لکوموتیو ها پیش بینی شده است ، ظرف یک سال آینده روند فعلی ادامه یابد و هر هفته یک لکوموتیو بازسازی شده وارد چرخه بهره برداری شود .

    |

    رهبری تاکید بسیار زیادی بر توسعه کریدورهای ریلی دارند و ما نیز در حوزه حمل و نقل ریلی به دنبال افزایش مسیرهای ریلی و اتصال آنها به مرزها هستیم . زیرا معتقدیم مفهوم کریدور اتصال مرزی به مرز دیگر است ، همچنین تجهیز و نوسازی ناوگان پیر و خسته ریلی کشور نیز در دستور کار قرار گرفته ...

    |

    نظرات کاربران