افزایش ۲۸ درصدی تماسهای مردمی با سامانه ۱۴۱ خراسان شمالی طی نیمه نخست امسال
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی گفت : ۵۴ هزار و ۶۶ تماس مردمی در نیمه نخست امسال با سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است .
ربانی افزود : از این میزان ، حدود پنج هزار تماس با اپراتور بوده که ۹ درصد کل تماسها با سامانه ۱۴۱ بوده است ، همچنین بیشترین تماسهای مردمی با سامانه مذکور در خصوص شکایات باری ، مشکلات مشاهده شده جادهای و وضعیت جوی بوده است .
وی خاطرنشان کرد : کاربران جادهای میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از خدماتی مانند وضعیت ترافیکی راهها ، وضعیت آب و هوای مسیرها ، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها و حمل و نقل بهرهمند شوند .