در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۲۸ درصدی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۴۱ خراسان شمالی طی نیمه نخست امسال

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : ۵۴ هزار و ۶۶ تماس مردمی در نیمه نخست امسال با سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است .

    ربانی افزود : از این میزان ، حدود پنج هزار تماس با اپراتور بوده که ۹ درصد کل تماس‌ها با سامانه ۱۴۱ بوده است ، همچنین بیشترین تماس‌های مردمی با سامانه مذکور در خصوص شکایات باری ، مشکلات مشاهده شده جاده‌ای و وضعیت جوی بوده است .

    وی خاطرنشان کرد : کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از خدماتی مانند وضعیت ترافیکی راه‌ها ، وضعیت آب و هوای مسیرها ، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها و حمل و نقل بهره‌مند شوند .




    مطالب مرتبط

    به‌ منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی ، سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به‌صورت شبانه‌روز ضمن اطلاع رسانی وضعیت مسیرهای مورد نظر ، پاسخگوی زائران اربعین است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در آیینی با حضور معاون سیاسی استانداری و جمعی از مسوولان استانی پروژه بهسازی و روکش آسفالت راههای شهرستان سیروان افتتاح و ...

    |

    ایران رهبر و پیشتاز اجرای کنوانسیون تیر در منطقه است و شرکت ها و فعالان حمل و نقل جاده ای در ایران ده ها سال دانش و تجربه در زمینه حمل و نقل جاده ای با استفاده از کنوانسیون تیر در اختیار دارند و همکاری ایران در توسعه ترانزیت منطقه از طریق پیاده سازی این کنوانسیون در همه کشورهای ...

    |

    در ایام پرتردد سال ، از جمله نوروز و تعطیلات تابستانی ، اداره حمل‌ونقل مسافر برون‌شهری با اجرای طرح‌های ویژه و هماهنگی میان شرکت‌ها ، انجمن‌های صنفی و پلیس راه ، توانسته است ظرفیت ناوگان را بهینه‌سازی کرده و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند .

    |

    از این مجموع سهم بخش پاسخگویی ستاد به تماس‌های این سامانه ، با حدود ۶۴ هزار تماس معادل ۴۰ درصد مجموع تماس‌ها بوده و در بخش استانی با ۶۰ درصد پاسخگویی ، مجموعأ حدود ۹۴ هزار تماس پاسخ داده شده است .

    |

    نظرات کاربران