در حال بارگذاری ...
  • برگزاری مانور امنیتی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور کلیه نقش‌آفرینان

    در زمان برگزاری مانور که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید ، هر یک از نقش‌آفرینان ضمن بیان شرح وظایف خود بر اساس سناریوی در نظر گرفته شده ، به ارائه نقطه نظرات در راستای بهبود فرآیندها و افزایش تعاملات بین سازمانی پرداختند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، برای اولین بار در صنعت هوانوردی جمهوری اسلامی ایران ، روز ۹ مهر ۱۴۰۳ ، یک تمرین امنیتی دور میزی با حضور کلیه نقش‌آفرینان صنعت هوانوردی در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار گردید .

    سعید چلندری ، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در این خصوص اظهار داشت : با توجه به الزامات ایکائو ، برنامه ملی امنیت هواپیمایی کشوری (NCASP) ، نظامنامه امنیتی فرودگاه امام خمینی (ره) (ASP) و همچنین در راستای پاسخ‌دهی هرچه بهتر به برنامه جهانی ممیزی امنیت هوانوردی (USAP) ، امروز مانور امنیتی دور میزی با سناریوی هواپیماربایی و با حضور نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری ، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، ارگان‌های نظامی و امنیتی ، مدیران و کارشناسان شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد .

    چلندری هدف از انجام تمرینات امنیتی و ایمنی و برگزاری مانورهای دوره‌ای در فرودگاه‌ها را آمادگی کارکنان جهت مدیریت بحران‌های محتمل ، مرور قوانین و مقررات ، بازنگری فرآیندها ، افزایش توان عملیاتی در هنگام بروز سوانح و حوادث و رفع نواقص احتمالی ذکر کرد .

    گفتنی است در زمان برگزاری مانور که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید ، هر یک از نقش‌آفرینان ضمن بیان شرح وظایف خود بر اساس سناریوی در نظر گرفته شده ، به ارائه نقطه نظرات در راستای بهبود فرآیندها و افزایش تعاملات بین سازمانی پرداختند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل فرودگاه امام خمینی شایعه لغو پرواز برخی از شرکت‌های هواپیمایی خارجی به ایران پس از فعال شدن مکانیسم ماشه را ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ عامل‌های هوش مصنوعی امروز به بخش جدایی‌ناپذیر عملیات هوانوردی تبدیل شده‌اند ، اما محدودیت‌های ذاتی آن‌ها ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با توجه به سهم قابل توجه وزارت راه و شهرسازی که حدود ۳۰ درصد تولید ناخالص داخلی را عهده دار می باشد ضرورت دارد نقش صنایع ...

    |

    با وجود فرودگاه در برخی استان‌ها و نبود ناوگان کوچک و کم‌ظرفیت ، می‌توان با استفاده از سرمایه‌گذاری‌های خرد و کلان در هر استان ، شاهد رونق اقتصادی و توسعه پایدار صنعت هوایی در آن مناطق بود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، یاتا به همراه دولت‌های ژاپن ، مالزی و ذینفعان پیشرو در صنعت ، بیانیه مشترکی را در اجلاس COP30 صادر کرده‌اند و از دولت‌ها ...

    |

    نظرات کاربران