در حال بارگذاری ...
  • تایید اولیه پیش‌­نویس آیین‌­نامه‌­های نوسازی اتوبوس و کشنده‌­ها و اختصاص سوخت بر اساس پیمایش

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در پنجمین جلسه کارگروه تدوین آیین ­نامه‌­های برنامه هفتم ، پیش‌­نویس آیین‌­نامه‌­های بند (پ) ماده ۵۹ با موضوع نوسازی اتوبوس و کشنده‌­ها و جزء (۲) بند (ب) ماده ۴۶ با موضوع اختصاص سوخت بر اساس پیمایش قانون برنامه مورد تأیید اولیه قرار گرفت .

    در راستای تدوین آیین­ نامه‌­های اجرایی بند (الف) ماده ۵۹ با موضوع تعیین جدول عوارض خسارت وارده بر جاده متناسب با بار محوری ، بند (پ) ماده ۵۹ با موضوع نوسازی اتوبوس و کشنده‌­ها و جزء (۲) بند (ب) ماده ۴۶ با موضوع اختصاص سوخت بر اساس پیمایش قانون برنامه هفتم پیشرفت ، پنجمین جلسه کارگروه تدوین آیین ­نامه‌­های برنامه هفتم در روز چهارشنبه مورخ چهارم مهرماه ۱۴۰۳ به ریاست امیر محمود غفاری معاون برنامه‌­ریزی و مدیریت منابع با حضور زیربخش‌­های تابعه در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد .

    در این جلسه پیش‌­نویس آیین‌­نامه‌­های بندهای پ ماده ۵۹ و جزء ۲ بند ب ماده ۴۶ بعد از بررسی در جلسات متعدد قبلی مورد تأیید اولیه قرار گرفت و باتوجه به اهمیت موضوع تهیه جدول عوارض خسارت وارده بر راه‌ها براساس بار محوری مقرر شد؛ ابهامات مطرح شده در جلسات کارشناسی با محوریت دفتر برنامه‌­ریزی به صورت دقیق مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و مجدداً در جلسه آتی مطرح شود .




    مطالب مرتبط

    باید با تمرکز بر افزایش سهم ترانزیت ریلی ایران ، مشکلات درون و برون سازمانی در این زمینه برطرف شوند .

    |

    اختصاص منابع و ردیف‌های درآمدی جدید ، تدوین و تصویب فرآیندهای تامین منابع مالی با توجه به ظرفیت‌های قانونی ، تسهیل کردن تامین وثیقه از سوی سرمایه‌گذاران برای ارایه به بانک‌ها و ... برخی مشوق‌ها برای هموار کردن مسیر پیش روی سرمایه‌گذاران است .

    |

    فرصت‌های رقابت در حوزه دریامحور جدی و اگر تاخیری در انجام طرح‌های حمل و نقلی و توسعه زیرساخت‌های دریایی و بندری داشته باشیم فرصت‌های رقابت بین المللی را از دست خواهیم داد .

    |

    برنامه هفتم توسعه فرصت مناسبی است تا با یک نگاه منسجم و آینده‌نگر ، مسائل و نیازهای زیرساختی استان در حوزه راه و شهرسازی به‌صورت جدی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری بزرگ‌ترین مشکل توسعه ترانزیت کشور را عدم سازماندهی و ...

    |

    نظرات کاربران