در حال بارگذاری ...
  • ضرورت همکاری چندجانبه برای تسریع در اجرای پروژه کمربندی قلعه‌نو در استان تهران

    قلعه نو در بزرگراه ری – ورامین واقع شده و هدف از ایجاد کمربندی برای تردد آسان و راحت وسایل نقلیه عبوری از این مسیر است که ۳۰ درصد پیشرفت مطالعاتی داشته و از محل اعتبارات شهرستانی تامین می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : به‌منظور سرعت بخشی در اجرایی شدن پروژه کمربندی قلعه‌ نو نیاز به کار ترکیبی دستگاه‌های ذی‌صلاح راه و شهرسازی ، فرمانداری و قوه قضائیه است .

    امیرحسین آزاد دوار اظهار کرد : چالش‌ها و مشکلات اجرایی پروژه در بعضی از جلسات و بعضاً در بازدیدها قابل مشاهده بود ، که همگی مورد رصد قرار گرفت و دستورالعمل‌های لازم برای حل‌وفصل مسائل و موضوعات صادر شد . قلعه نو در بزرگراه ری – ورامین واقع شده و هدف از ایجاد کمربندی برای تردد آسان و راحت وسایل نقلیه عبوری از این مسیر است که ۳۰ درصد پیشرفت مطالعاتی داشته و از محل اعتبارات شهرستانی تامین می‌شود .

    آزاد دوار گفت : عملیات اجرایی کمربندی پروژه قلعه نو در دو فاز بخش تملک و بخش اجرا در جریان است که پس از تملک و آزادسازی مسیر عملیات اجرا هم در جسم راه و هم حریم راه می‌بایست به پایان برسد . از پنج ماه قبل و پس از تملک و آزادسازی ۵۰۰ متر از مسیر عملیات اجرایی ظرف دو ماه اعم از جسم راه و حریم راه و همچنین اقداماتی از جمله کانال کشی و ابنیه در این مسیر اجرا شد .

    معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان گفت : عملیات آزادسازی و تملک یک کار ترکیبی مابین اداره کل راه و شهرسازی ، فرمانداری ری و رئیس دادگاه منطقه است که در واقع سرفصل کاری دستگاه‌های مرتبط به جهت آزادسازی مسیر است که متاسفانه تاکنون به سرانجام نرسیده لذا ما این آمادگی را داریم جهت سرعت بخشی پروژه به اندازه آزادسازی مسیر عملیات اجرایی راه‌سازی انجام شده و چنانچه تسریع در عملیات اجرا مشاهده نشده به دلیل عدم آزاد سازی‌ها بوده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ادامه عملیات اجرایی ساخت پروژه راهسازی قلعه نو را منوط به آزادسازی ...

    |

    مسیری که کمترین معارض و هزینه را داشته ، زمان اجرای کمتری داشته باشد و یک راه دسترسی خوب با خروج از برون رفت ترافیکی شرق استان باشد ، طرح نهایی اعلام خواهد شد تا ترافیک ولیران ، اصطلک و مهک در شهرستان دماوند را پوشش بدهد و دسترسی به جاده فیروز کوه با کمترین هزینه ممکن شود .

    |

    نظرات کاربران