در حال بارگذاری ...
  • جذابیت ، سرمایه را مجذوب خود می کند

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دبیر انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران گفت : ذات راه‌آهن با نظم شروع شده است و اگر نظم به راه‌آهن بازنگردد ، هیچ کاری را به درستی نمی‌توان انجام داد و از جمله بخشی که باید نظم در آن صورت پذیرد ، نظم در بهره وری است .

    ابوالفضل بهره دار خاطرنشان کرد : ما به مجموعه اقدامات مناسب برای توسعه حمل و نقل ریلی نیاز داریم که این اقدامات هم در راه‌آهن و هم در بخش خصوصی پیاده شود .

    وی گفت : دولت هم در این زمینه باید از مشوق‌ها از جمله ماده ۱۲ و تسهیلات ماده ۱۸ استفاده کند ؛ اما همان‌طور که شاهد هستیم ، تاکنون نتیجه‌ای در این بابت گرفته نشده است .

     

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    موسوی تحصیل کرده ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس با بیش از ۲۸ سال سابقه راه آهنی ، مسئولیت های متعددی از جمله معاون اداری - مالی راه آهن تهران ، مدیرکل دفتر حقوقی راه آهن ، مدیرکل راه آهن آذربایجان و معاون مدیرعامل راه آهن در بخش مسافری را در سابقه خود دارد .

    |

    بزرگترین وظیفه و اولویت راه آهن ، ارائه خدمت مطلوب به مردم است. در حال حاضر سهم راه آهن در حمل بار کل کشور ، حدود ۸ درصد است و باید تلاش کنیم تا به کمک یکدیگر و با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی ، سهم حمل و نقل ریلی بار را برای کمک به اقتصاد کشور به ۳۰ درصد برسانیم .

    |

    خرید و بازسازی لکوموتیو ، واگن مسافری ، ماشین آلات ریلی و تامین تجهیزات مربوطه از سازندگان داخلی اولویت های اصلی است که از طرف شرکت راه آهن تعیین شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با رویکرد جدید راه‌آهن ، قطار گردشگری کاشان و کویر ابوزید آباد ، راه‌اندازی می‌شود .

    |

    هر چند در شرایط غیرعادی مانند ایام برودت هوا و روزهای برفی ، به دلیل کمک رسانی به مردم ، حمل بخش بار راه آهن تحت الشعاع قرار گرفته و عملکرد کاهش می یابد و عملا درآمد شرکت کم می شود اما برای راه آهن ، ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و امداد رسانی به هموطنان مهم تر است .

    |

    نظرات کاربران