در حال بارگذاری ...
  • بررسی اجرای دستورالعمل‌ های مقابله با انتقال تب دانگی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دستورالعمل‌های اجرایی نحوه مقابله با عاملان زیستی انتقال ویروس تب دانگی در جلسه کمیته پدافند زیستی وزارت راه و شهرسازی که در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

    جلسه کمیته پدافند زیستی وزارت راه و شهر سازی در سازمان هواپیمایی کشوری با حضور رضا نفیسی رئیس مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی ، شهنام عرشی رئیس مرکز مقابله با بیماری های واگیر وزارت بهداشت و مدیران کل استان های وزارت راه و شهرسازی به صورت برخط برگزار شد .

    در این جلسه علی لطفی جانشین رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پدافند غیرعامل گزارشی از اقدامات صنعت هوانوردی در زمینه های پدافند زیستی و مقابله با شیوع ویروس تب دانگی ارائه کرد و سایر دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در زمینه مقابله با شیوع بیماری مذکور ارائه کردند .

    همچنین ضمن بیان مطالبات وزارت بهداشت ، موضوع تدوین دستورالعمل‌های اجرایی برای نحوه مقابله با عاملان زیستی انتقال این ویروس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه مقرر شد هر یک از بخش های تابعه حمل و نقل و مسکن و شهرسازی به صورت مستقل مورد بازدید تیم های اعزامی وزارت بهداشت قرار گرفته و دستورات مقتضی در این خصوص صادر شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نشستی با برخی از نمایندگان استان‌های مرکزی و مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت : همراهی و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، حسین پورفرزانه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست خبری خود به توانمندی های منابع انسانی متخصص در حوزه هوانوردی اشاره کرد و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که ترافیک هوایی در سطح جهانی ، فراتر از سطح قبل از همه‌گیری ویروس کرونا رشد می‌کند و ...

    |

    پس از تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران ایر با مشکل تامین دارو و نقل و انتقالات دارو به کشور مواجه شدیم بنابراین تحریم ایران ایر و صنعت هوانوردی تحریم مردم و تحریم بیماران ایرانی است و در واقع تحریم کنندگان متوجه موضوعات حقوق بشری نیستند . پس از تحریم ایران ایر به صورت رسمی ...

    |

    اقتصاد صنعت هوایی مهمتر از موضوع تحریم قطعه یا هواپیما است و آسیب اصلی به اقتصاد این صنعت وارد شده است . تحریم‌ها سبب پیر شدن صنعت هوایی کشور شده و اکنون متوسط عمر ناوگان هوایی کشور بیش از ۲۷ سال است .

    |

    نظرات کاربران