در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۳۰ کیلومتر راه روستایی طی ۶ ماه امسال در گلستان

    ۹۱۰ روستا از راه مناسب آسفالته بهره‌مند هستند . ساخت ۲۰۰ کیلومتر دیگر راه نیاز است تا تمام این روستاها از یک راه مناسب و آسفالته بهره‌مند شوند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره ساخت و نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت : طی ۶ ماهه اول سال جاری ۳۰ کیلومتر راه روستایی با اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در استان ساخته شد .

    سعید زنگانه با اشاره به ساخت ۳۰ کیلومتر راه روستایی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی ۶ ماهه اول سال جاری ، اظهار کرد : راه روستایی چارقلی به گمیشان در گمیشان ، درازنو به رادکان در کردکوی ، قوشه چشمه در گالیکش ، بزاق آباد و دیگچه یسرگچن در گنبد ، عرب لاله گون و آق توغه در مراوه تپه از جمله راه‌های روستایی ساخته شده در این مدت هستند .

    به گفته وی ، برای ساخت این راه‌ها حدود ۳۶ کیلومتر زیرسازی و ۴۹ آبرو نیز انجام شده است .

    زنگانه با بیان اینکه در استان ۹۳۶ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد ، افزود : ۹۱۰ روستا از راه مناسب آسفالته بهره‌مند هستند . ساخت ۲۰۰ کیلومتر دیگر راه نیاز است تا تمام این روستاها از یک راه مناسب و آسفالته بهره‌مند شوند .

    زنگانه ، برنامه ریزی امسال را برای ساخت راه‌های روستایی ۶۰ کیلومتر بیان کرد و گفت : با توجه به کمبود اعتبارات امیدواریم که بتوانیم این میزان را محقق سازیم .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان قائمشهر از بهره‌برداری ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های فرعی و ...

    |

    بهسازی ، احداث و توسعه راه‌های روستایی محور بعدی برنامه تحولی این اداره کل می‌باشد که بر اساس آن بهسازی ، احداث و توسعه ۲۱۰ کیلومتر راه روستایی در سال جاری اجرا خواهد شد .

    |

    تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند .

    |

    افزایش ایمنی تردد ، دید کافی در شب ، کنترل ترافیک ، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده‌ها است .

    |

    نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ، ۱۲ و ۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود .

    |

    نظرات کاربران