در حال بارگذاری ...
  • مصرانه راه‌اندازی قطار شلمچه - بصره را پیگیری می‌کنم

    این قدم اول است ، هر راهی را که کمک کند ایران و عراق به یکدیگر نزدیک‌تر شوند ، پیگیری می‌کنم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس جمهور ضمن حمایت قاطع از تکمیل راه آهن شلمچه - بصره گفت : مصرانه راه‌اندازی قطار شلمچه - بصره را پیگیری می‌کنم .

    مسعود پزشکیان که به عراق سفر کرده بود ، در دیدار با نخبگان و عشایر بصره ضمن اشاره به سهولت سفرهای ریلی میان کشورهای اروپایی اظهار کرد : چرا مسلمانان نباید مانند اروپایی‌ها با قطار به راحتی به کشورهای منطقه سفر کنند ؟ چرا صنعتگران و تجار ما نباید به راحتی با یکدیگر تعاملات اقتصادی و تجاری نداشته‌ باشند ؟

    رئیس جمهوری تاکید کرد : مصمم هستم که پیگیری کنم ، مسیر قطار شلمچه - بصره هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد .

    وی افزود : این قدم اول است ، هر راهی را که کمک کند ایران و عراق به یکدیگر نزدیک‌تر شوند ، پیگیری می‌کنم .




    مطالب مرتبط

    این شبکه مثل شریان داخلی بدن عمل می‌کند و به هر جا که برسد به آنجا حیات و زندگی می‌بخشد . ایجاد چنین شبکه‌ای باعث تقویت ثبات و امنیت و تأمین منافع همه کشورهای منطقه نیز خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در مراسم آیین تکریم و معارفه وزیر راه و شهرسازی که با حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ، جناب آقای مسعود پزشکیان و وزیر ...

    |

    در مجموع ۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان آماده بهره‌برداری و یا در حال انجام عملیات اجرایی است .

    |

    در این مدت بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی از شبکه حمل و نقل جاده‌ای ،‌ حدود ۱.۵ میلیون نفر از شبکه ریلی و بیش از ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار نفر از شبکه حمل و نقل هوایی و فرودگاهی در سفر هوایی داخلی و خارجی در ۲۵ هزار پرواز جا به جا شده اند .

    |

    نظرات کاربران